7 مزیت تردمیل برای شما!

1-تامین سلامت قلب

شاید بتوان گفت بزرگ ترین مزیت  خرید تردمیل همین است. ورزش هوازی به گردش خون و قدرت قلب کمک می کند. به این معنا که ماهیچه های شما ظرفیت بیشتری برای دریافت اکسیژن خواهند داشت و قدرت بدنی شما هم به طور چشم گیری افزایش می یابد.

هم چنین با تمرینات منظم کلسترول بد را کاهش و کلسترول مفید را افزایش دهید. این کار باعث پاکسازی عروق از انسداد چربی و جلوگیری از خطرات و آسیب های قلبی می شود.

2-تردمیل راحت، شخصی و ایمن است

نمی خواهید برای دویدن به خارج از منزل بروید؟ بسیار خب! تردمیل آماده خدمت به شماست. دیگر نیازی به رفتن به باشگاه یا مسیر های خطرناک نیست. در هر زمان که خواستید ورزش کنید و همزمان از تماشای تلویزیون لذت ببرید!

3-کاهش وزن می خواهید؟ روی تردمیل بدوید

برای کسانی که دنبال کاهش وزن خود هستند، این یک فرصت عالی است. با هر 2 کیلومتر دویدن 100 کالری را بسوزانید! هم چنین اگر شدت و سرعت را افزایش دهید این میزان در مسافت های بیشتر، افزایش خواهد یافت.

4-عضلات خود را تقویت کنید

دویدن فقط برای سلامت قلب و استقامت شما نیست! با دویدن عضلات خود را درگیر می کنید و به زیبایی اندام خود کمک زیادی خواهید کرد.

5-انعطاف پذیری بهتر مفاصل

انعطاف پذیری بالا و قابلیت تحرک موضوع مهمی به خصوص در سنین بالا است. با انعطاف پذیر کردن مفاصل خود ریسک ابتلا به آرتروز و انواع بیماری های مفاصل را کاهش دهید.

6-راحتی استفاده از تردمیل

برای راه اندازی تردمیل نیاز به تلاش خاصی ندارید! استفاده از آن بسیار آسان است. روبروی شما صفحه کلید هایی قرار دارند که شما را راهنمایی می کنند. البته در کنار آن دفترچه راهنما هم وجود دارد که دیگر جای هیچ بهانه ای برای شما باقی نمی گذارد!

7-افزایش تراکم استخوان

مزیت آخری که در خرید تردمیل خانگی ما به آن اشاره می کنیم، افزایش مواد معدنی در استخوان ها و در نتیجه قوی تر شدن آن است.

با افزایش تراکم استخوان از بیماری هایی مثل پوکی استخوان و شکنندگی جلوگیری کنید.

کلام پایانی

برخی از مزایای اصلی تردمیل را مرور کردیم. اما این تمام مزایای این دستگاه نیست؛ شما انسان خوش شانسی خواهید بود اگر بتوانید با استفاده از این وسیله به سلامت و ایمنی بدنتان کمک کنید.

وقت را از دست ندهید! شروع کنید و دیگران را هم تشویق کنید!

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()