انواع دستگاه تردمیل

برای خرید تردمیل مطلوب از فروشگاه هایپرجیم اطلاع از انواع آن از لحاظ فنی امری ضروری است. 

تردمیل بدون موتور

 اگر با دستگاه بدون موتور ورزش می کنید، از پاهای خود برای افزایش سرعت کمربند استفاده می کنید. این بدان معناست که تردمیل به محض توقف حرکت متوقف می شود. استفاده از تردمیل های بدون موتور بیشتر تلاش می کند زیرا سرعت عرشه در حال اجرا به صورت الکترونیکی نیست.

از آنجا که تردمیل بدون موتور نیازی به اتصال ندارد، تا زمانی که فضای کافی برای کف دارید ، می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. بیشتر تردمیل های بدون موتور دارای چرخ هایی هستند که به شما امکان می دهد آنها را در اطراف حرکت دهید.اگر خودتان را در زمینه تناسب اندام خانگی تازه می دانید ، انتخاب تردمیل گران قیمت ترین و با ویژگی های موجود در بازار ممکن است بهترین روش نباشد. اگر تلاش کافی را انجام دهید ، باز هم یک تمرین عالی را از تردمیل ارزان تر دریافت خواهید کرد.

تردمیل برقی

تردمیل برقی این محبوب ترین نوع تردمیل است زیرا استفاده از آنها راحت تر از بدون موتور است اما گرانتر است. تردمیل های برقی به دیوار متصل می شوند و از برق اصلی برای کنترل سرعت و شیب استفاده می کنند. برخی از آنها دارای صفحه نمایش بزرگ و صفحه لمسی هستند و بسیاری از تردمیل های برقی دارای بلندگوهای داخلی هستند که می توانید از طریق جک هدفون به تلفن هوشمند یا تبلت خود متصل شوید. برای خرید تردمیل خانگی به سایت مراجعه فرمایید.

تردمیل خمیده

به صورت دستی کار می کند و دارای یک کمربند است. روند فشار آوردن به پایین و سپس عقب رفتن با هر گام چیزی است که کمربند را در حال چرخش نگه می دارد. از لحاظ تئوری ، دویدن با تردمیل های خمیده راحت تر از دویدن تردمیل های صاف است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()