آیا به دنبال مرکز معتبری می گردید که به  فروش تردمیل بپردازد؟ آیا می دانید خرید تردمیل و استفاده از آن چه تاثیری در سلامتی دارد؟ ما با فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم در کنار شما هستیم که با عرضه انواع تردمیل خانگی و باشگاهی شما را به وزن مطلوبتان برسانیم.

خرید و فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم به صورت اقساطی

یکی از مهمترین دستگاه های بدنسازی که در باشگاه های ورزشی و حتی خانه ها محبوبیت ویژه ای دارد، تردمیل است؛ زیرا این وسیله کاربرد بسیار آسانی دارد و هر فردی به راحتی قادر به استفاده از آن است. با توجه به آنکه در باشگاه های ورزشی به چند دستگاه تردمیل نیاز بوده، پرداخت هزینه چند دستگاه به صورت یکجا برای مشتریان کمی دشوار است. به همین دلیل فروشگاه هایپرجیم برای تامین رفاه حال مشتریان عزیز، به  فروش تردمیل باشگاهی به صورت اقساطی می پردازد؛ در واقع تردمیل های باشگاهی به دلیل امکانات بیشتری که نسبت به تردمیل های ساده دارند، گران قیمت تر هستند. از این رو خرید آن ها به صورت اقساطی کمک حال مشتریان عزیز است. همچنین امکان فروش تردمیل به صورت اقساطی در فروشگاه هایپرجیم باعث شده است که افرادی که به دنبال خرید تردمیل های خانگی هستند، این محصول را به صورت اقساطی تهیه کنند. با توجه به آنکه اغلب تردمیل جزو دستگاه های گران قیمت ورزشی محسوب می شود، خرید آن به صورت نقد کمی دشوار است. بنابراین هایپرجیم با فروش تردمیل به صورت اقساطی توانسته است رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور به دست آورد. برای خرید اقساطی تردمیل با استفاده از چک کارمندی یا چک شخصی، در ابتدا 60 درصد مبلغ را پرداخت می نمایید و سپس در طی 2 الی 3 ماه مابقی هزینه را با توجه به شرایط خود می پردازید. لازم به ذکر است که هیچ مبلغ اضافی روی دستگاه به عنوان بهره اضافه نمی شود و فروشگاه هایپرجیم با قیمت اصلی به فروش تردمیل می پردازد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 286
نمایش همه
علاقه مندی ها ()