دستگاه باید در مکان مناسبی قرار گیرد

از دیگر نکات مهم در نگهداری از  تردمیل خانگی ، انتخاب مکانی مناسب برای آن است. دستگاه باید کاملا تراز بوده و سطح زیرین آن کاملا صاف و هموار باشد. تراز نبودن دستگاه باعث می شود که هنگام استفاده دچار تکان های شدید شود.

علاوه بر این از قرار دادن دستگاه روی فرش خودداری شود. پرز و گرد و غبار روی فرش ممکن است به داخل دستگاه نفوذ کرده و در دراز مدت تاثیر منفی روی عملکرد آن داشته باشند.

سرویس دوره ای تردمیل و رفع نواقص احتمالی آن

از دیگر نکات مهم در نگهداری از تردمیل خانگی، سرویس دوره ای آن است. در صورتی که هر روز از دستگاه استفاده می شود، بهتر است ماهی یکبار دستگاه بررسی شده و از سفت بودن قطعات داخل آن اطمینان حاصل شود.

باید از سفت بودن تسمه  اطمینان حاصل شود. در صورتی که تسمه به اندازه کافی سفت نباشد، قادر به اعمال نیروی کششی لازم برای حرکت نوار نقاله نیست. میزان کشش تسمه باید به اندازه ای باشد که در زمان راه رفتن روی تردمیل هیچگونه لرزشی احساس نشود.

از روشن نگه داشتن مداوم تردمیل خانگی پرهیز شود

یکی از تفاوت های اصلی تردمیل های خانگی و باشگاهی موتور این دستگاه هاست. نوع موتور تردمیل های باشگاهی به گونه ای است که کاربران می توانند تمام طول روز دستگاه را روشن نگه دارند.

اما تردمیل های خانگی اغلب با موتور DC کار می کنند. به همین دلیل باید پس از ۳۰ تا ۴۵ دقیقه استفاده، دستگاه برای مدت ۱ ساعت خاموش باشد.

در انتها..

برای افزایش کارآیی و بهره وری بیشتر تردمیل، باید خرید تردمیل آگاهانه باشد و در نگهداری از آن نیز دقت کافی شود. توجه به برخی نکات ساده در نگهداری از تردمیل خانگی تاثیر قابل توجهی در افزایش طول عمر دستگاه خواهد داشت. علاوه بر این کاربر را از صرف هزینه های بالا برای تعمیر معاف می کند.

کارشناسان هایپرجیم ضمن ارائه مشاوره های لازم به کاربران برای خرید تردمیل  ، پس از خرید نکات و توصیه های لازم در نگهداری از انواع مختلف تردمیل را در اختیار خریداران قرار می دهند. ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مزایای خرید تجهیزات ورزشی از هایپرجیم است.

 

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()