تردمیل از جمله تجهیزات ورزشی است که معمولا برای همیشه همراه شما خواهد بود. بنابراین مهم است که در هنگام خرید آن دقت لازم را داشته باشید. شما نیز می خواهید تردمیل بخرید، اما نمی دانید کدام تردمیل برای شما مناسب است؟ نگران نباشید، مقاله پیش‌رو به شما کمک می کند که با برخی از نکات قابل توجه هنگام خرید و  فروش تردمیل آشنا شوید.

نکات قابل توجه هنگام خرید و فروش تردمیل کدام است؟

در حین خرید تردمیل به پارامترهای مختلفی باید توجه داشت. در ادامه با برخی از مهمترین پارامترها آشنا می شوید.

سرعت تردمیل

سرعت تردمیل نیز از نکات قابل توجه هنگام خرید و فروش تردمیل است. پیش از خرید تردمیل باید بدانید که حداکثر سرعتی که از تردمیل استفاده می کنید، چه میزان است؟ آیا قصد راه رفتن با تردمیل را دارید یا می خواهید روی آن بدوید؟ این پاسخ ها به شما در انتخاب تردمیل مناسب یاری می رساند.

در اغلب دستگاه ها سرعت مورد استفاده بین 3 الی 7 کیلومتر در ساعت متغیر است. همچنین این تردمیل ها قابلیت این را دارند که برای دویدن سرعت را بین 6 الی 10 کیلومتر در ساعت تنظیم کنید. سرعت بیشتر از این محدوده برای دونده های حرفه ای مناسب است.

اکثر تردمیل ها سرعت حداکثر 10 کیلومتر بر ساعت را دارند که برای استفاده همگانی مناسب است. توصیه می شود که قبل از  خرید تردمیل باشگاهی سرعت دستگاه موردنظر خود را با فروشنده چک کنید.

چرا باید تردمیل را از فروشگاه هایپرجیم خرید؟

فروشگاه هایپرجیم با ارائه گستره وسیعی از معتبرترین و بهترین تجهیزات ورزشی لذت خریدی امن و مطمئن را برای خریداران فراهم کرده است. با گرفتن مشاوره از تیم حرفه ای این فروشگاه تخصصی با نکات قابل توجه هنگام خرید و فروش تردمیل آشنا می شوید و خریدی رضایت بخش خواهید داشت. همچنین از خدماتی همچون گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا نیز بهره مند می شوید.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()