تردمیل یکی از محبوب ترین دستگاه های ورزشی است که نه تنها در باشگاه بلکه در خانه نیز از آن استفاده می شود. این دستگاه ورزشی امکان ورزش در خانه را نیز برای شما فراهم می کند. به همین دلیل است که این روزها شاهد استقبال زیاد در خرید تردمیل هستیم.

اما از آن جایی که قیمت تردمیل ارزان نیست، باید در خرید آن نکات زیادی را در نظر داشته باشید. ما در این مقاله این نکات را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید و با توجه به این نکات بهترین دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.

تردمیل مکانیکی یا موتوردار؛ کدام را انتخاب کنیم؟

انواع تردمیل ها بر اساس مکانیکی یا موتوردار بودن آن ها دسته بندی می شود. برای این که خرید تردمیل برای شما از میان گزینه های متنوع آسان شود، بهتر است که با این دو دسته بندی از تردمیل ها آشنا شوید.

معمولا تردمیل های مکانیکی قیمت پایین تری نسبت به تردمیل های موتوردار یا برقی دارند. از طرفی تردمیل های مکانیکی قطعات کمتری دارند و از این رو نگهداری از آن ها نیز آسان تر است. همین امر سبب می شود که احتمال خراب شدن آن ها نیز کمتر باشد.

اما مهمترین نکته این است که اگر تازه کار باشید، به احتمال زیاد استفاده از تردمیل های مکانیکی برای شما دشوار خواهد بود. از این رو باید سراغ تردمیل های موتوردار بروید که قابلیت هایی چون تنظیم شیب برقی را در اختیار شما قرار می دهند.

آیا محدودیت فضایی برای نگهداری از تردمیل دارید؟

در انتخاب مدل مورد نظر خود باید به سایز دستگاه و میزان فضایی که اشغال می کند، نیز توجه داشته باشید. از این رو پیش از آن که برای خرید تردمیل باشگاهی اقدام کنید، بهتر است که فضایی را برای این دستگاه در نظر بگیرید. سپس با توجه به ابعاد فضای مورد نظر خود بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.

البته باید توجه داشته باشید که اطراف تردمیل شما باید فضای خالی وجود داشته باشد. این فضای خالی تنها برای ایمنی خود شما است؛ به این صورت که اگر از روی دستگاه افتادید، آسیب کمتری به شما وارد شود. اگر محدودیت فضایی دارید، تردمیل های تاشو انتخاب بهتری برای شما هستند.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()