طبق گفته پزشکان تاثیر پیاده روی در رسیدن به وزن ایده آل بسیار حیرت انگیز است؛ اما آیا همه ما فرصت پیاده روی در روز را داریم؟ بدون شک بهترین راه برای چربی سوزی انتخاب تردمیل های فروشگاه هایپرجیم است؛ زیرا این فروشگاه اینترنتی انواع تردمیل های خانگی و باشگاهی را با ویژگی های منحصر به فرد به فروش می رساند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه ها در ادامه ما را همراهی کنید.

با خرید اینترنتی تردمیل از فروشگاه هایپرجیم دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند!

انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای خرید تردمیل باشگاهی و سایر دستگاه های ورزشی بسیار مهم است؛ زیرا اعتبار فروشگاه باعث می شود که مشتریان با خیال راحت کالای مدنظر را خریداری کنند و از اصالت کالا مطمئن باشند. فروشگاه هایپرجیم با ارائه ضمانت تمامی دستگاه های ورزشی خود را به فروش می رساند. به همین دلیل است که اغلب مشتریان آن را ورزشکاران حرفه ای و صاحبان باشگاه های بدنسازی تشکیل می دهند.

تردمیل های فروشگاه هایپرجیم شامل انواع تردمیل های تاشو، کم جا، باشگاهی، خانگی، دستگاه های بدون موتور و دست دوم با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت می شود. همچنین انواع برندهای معتبر و مطرح دنیا در فروشگاه هایپرجیم موجود است که با مقایسه کالاها با یکدیگر قادر به خرید بهترین محصول با توجه به بودجه خود هستید. توجه داشته باشید که با توجه به اندازه بزرگ تردمیل، تهیه اینترنتی آن ها بسیار به صرفه تر از خرید حضوری این محصولات است؛ زیرا محصول خریداری شده توسط پیک فروشگاه در بسته بندی ایمن به آدرس مشتریان عزیز ارسال می شود. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای حمل بار نیست. لازم به ذکر است هایپرجیم امکان خرید لوازم جانبی این دستگاه ها را نیز فراهم آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از تردمیل های فروشگاه هایپرجیم، نام محصول مدنظر را در سایت جست و جو کنید یا با شماره های موجود در سایت هایپرجیم تماس بگیرید.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()