فضایی مناسب برای تردمیل: به این نکته دقت کنید که تردمیل ها در فضای باز فروشگاه همیشه کوچکتر از باشگاه به نظر می رسند. از این رو فریب آن را نخورید و متناسب با فضایی که در باشگاه برای آن در نظر گرفته اید تردمیل باشگاهی بخرید. تردمیل ها به دلیل وزن بالایی که دارند به راحتی قابل حرکت نیستند از این رو در ابتدا جای آن را مشخص کنید. در اطراف هر تردمیل باید فضایی خالی را نیز در نظر بگیرید که در صورت سقوط صدمه ای به کسی وارد نشود.

استحکام تردمیل: با توجه به اینکه تمامی افراد با وزن های مختلف از تردمیل باشگاهی استفاده می کنند نیازمند استحکام بالایی است. از این رو در حین خرید ساختار، ریل ها طرفین، شکل، وزن و عرض تسمه تردمیل را بررسی کنید.

قدرت موتور تردمیل باشگاهی: این نوع از تردمیل ها به دلیل ورزش و تمرین های سنگین ورزشکاران نیازمند موتوری قوی هستند. موتور مناسب برای این تردمیل باشگاهی AC است. حداقل قدرت مورد نیاز نیز 2.5 تا 3 اسب بخار محاسبه شده.

تا چه میزان وزنی را تحمل می کند؟ از مهم ترین فاکتورهایی که در خرید این نوع از تردمیل ها باید در نظر داشته باشید وزن قابل تحمل است، چراکه در دویدن در حدود 20 کیلوگرم بیشتر از وزن به دستگاه فشار وارد می شود

سرعت دستگاه: تردمیل ها با سرعت 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت تردمیل های مناسب برای لاغری هستند. این سرعت معادل سرعت دویدن ورزشکاران است. البته سرعت مورد نیاز برای ورزش های هوازی و تقویت عضلات در حدود 3 تا 7 کیلومتر بر ساعت تعریف می شود.

کلام آخر

تردمیل باشگاهی از جمله تجهیزات مورد نیاز هر باشگاهی است که هم به منظور لاغری و هم برای تقویت عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. با رعایت نکات مطرح شده در متن بالا در هزینه های خود صرفه جویی کرده و بهترین و  خرید تردمیل خانگی مناسب ترین نوع را برای باشگاه خود انجام دهند.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()