بیشتر افراد مخصوصا خانم ها  این تصور را دارند که با انجام کارهای روزمره میزان کالری لازم را می سوزانند و نیاز به ورزش نیست. البته نمی توان گفت این طرز فکر اشتباه است، ولی با توجه به میزان کالری که فرد در روز مصرف می کند تنها کار روزمره از بین نخواهد رفت و فقط بخشی از این میزان کالری می سوزد.

بنابراین به این افراد توصیه می شود که در کنار کارهای روزمره خود از  تردمیل استفاده کنند. تردمیل نه تنها در سوزاندن کالری نقش قابل توجهی دارد. بلکه، برای سلامتی بدن بسیار مفید و به سلامت ماندن ریه ها نیز کمک می کند، اما تردمیل خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد که جزو بهترین ها قرار بگیرد؟ در ادامه با ما همراه باشید که شما را با بهترین تردمیل ها در هایپر جیم آشنا کنیم.

برنامه

اکثر تردمیل ها دارای صفحه نمایشی بزرگ هستند که در این صفحه میزان سرعت و زمان استفاده، نمایش داده می شود. هر چقدر تردمیل پیشرفته تر باشد میزان ارائه خدمات صفحه نمایش نیز بیشتر خواهد بود. این صفحه می تواند میزان کالری که می سوزد، میزان ضربان قلب، تعداد قدم های شما و غیره را نمایش دهد.

بهترین تردمیل ها را از  هایپر جیم بخرید

فروشگاه لوازم ورزشی هایپرجیم با فروش تردمیل باشگاهی از بهترین برند کشورهای تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند توانسته جواب گوی بیشترین سلیقه ها باشد. همچنین با ارائه ضمانت نامه معتبر و گارانتی کالا رضایت تمامی خریداران را جلب کند.

بهترین تردمیل ها در هایپر جیم با اصالت کالا موجود است . اگر قصد خرید تردمیل را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()