هر زمان که می خواهید با تردمیل خانگی از فروشگاه هایپرجیم تمرین کنید

با استفاده از تردمیل خانگی قادر هستید در هر ساعت از شبانه روز ورزش کنید؛ بدون آنکه نیازی باشد در صف تردمیل های موجود در باشگاه بمانید یا در خیابان های تاریک و شلوغ پیاده روی کنید. همچنین دیگر نیازی نیست در تردمیل های موجود در پارک های تندرستی که هیچ تنظیم ویژه ای ندارند، ورزش کنید.

با استفاده از تردمیل خانگی دیگر از اضافه وزن خود خجالت نکشید

جالب است بدانید که بسیاری از افراد به دلیل وزن بالا یا چربی های اضافی که دارند، از رفتن به باشگاه یا حتی پیاده روی در خیابان خجالت می کشند. بنابراین این افراد هیچوقت به نتیجه دلخواه برای اندام خود نمی رسند. فروشگاه هایپرجیم این امکان را در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است که با هر اندامی که دارند، با تردمیل خانگی در خانه ورزش کنند و از آن لذت ببرند.

همچنین خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم این امکان را به شما می دهد که در خانه با هر لباسی که راحت هستید، ورزش کنید. با این حساب اگر شلوارک شما با تیشرتی که می پوشید، هماهنگی ندارد، نگران نباشید هر لباس راحتی که دارید را بر تن کنید و به سوی چربی سوزی و رسیدن به اندام ایده آل پیش بروید.

به کمک تردمیل خانگی فروشگاه هایپرجیم با خستگی زود هنگام خداحافظی کنید

تا به حال شده است که پس از 10 دقیقه ورزش در باشگاه خسته شوید و حوصله شما سر برود؟ ما به شما خرید تردمیل خانگی از فروشگاه هایپرجیم را پیشنهاد می دهیم؛ زیرا با استفاده از این دستگاه حتی امکان تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود در هنگام ورزش را دارید. با این حساب قبل از آن که متوجه گذشت زمان یا خستگی خود شوید، کالری زیادی را سوزانده اید. 

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()