بهبود از دویدن‌های سخت و سریع

دونده‌ها معمولاً دوست دارند هر زمان که می‌دوند به خود فشار بیاورند، اما انجام این کار روزانه توصیه نمی‌شود، زیرا ماهیچه‌ها برای استراحت و بازیابی به زمان نیاز دارند. با متناوب دویدن، به صورت پرفشار، سخت و سریع و گاهی دویدن آرام و کم فشار، می‌توانید به بدن خود استراحت لازم را بدهید، بنابراین می‌توانید دویدن‌ های سخت‌تر خود را با سرعت و کیفیت مطلوب به پایان برسانید. خرید تردمیل را از سایت انجام دهید. 

تردمیل به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که می‌خواهید، بدون توجه به آب و هوا ورزش کنید. همچنین می‌توانید تمرینات بهتری را روی تردمیل انجام دهید، زیرا این قابلیت را دارید که سرعت مورد نظر خود را تنظیم کرده و آن را حفظ کنید. در ادامه 5 فایده دویدن روی تردمیل را بیان می‌کنیم.

رنج و عذاب را از بین ببرید

آیا دویدن‌های طولانی مدت بخشی از برنامه تناسب اندام شماست؟ دویدن چند ساعته بر روی تردمیل می‌تواند خسته کننده باشد، اما دویدن در بیرون نیز خسته کننده است. تفاوت در این است که وقتی با تردمیل می‌دوید، می‌توانید به موسیقی گوش دهید، تلویزیون یا فیلم تماشا کنید یا کتاب یا مجله‌ای بخوانید تا ذهن خود را سرگرم کنید. فروش تردمیل باشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد.

در حال کنترل باشید

شما روی تردمیل تمامی نکات را می‌توانید با توجه به سنسورهای موجود تحت کنترل خود نگه دارید. در این دستگاه شما کاملاً محیط پیرامون خود را تحت اختیار خواهید داشت و می‌توانید نسبت به مسائل گوناگون اشراف داشته باشید.

از انواع سنسورها می‌توان به سنسور ضربان قلب و مسافت شما اشاره کرد که کالری سوخته شده توسط بدن شما را نیز برایتان اعلام خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد وجود سرعت سنج خواهد بود. شما با استفاده از این محصول می‌توانید سرعت حرکتی خود را کاملاً کنترل کنید.

آیا به دنبال تقویت تمرینات ورزشی خود بدون نیاز به بیرون زدن هستید؟ برای آگاهی از خرید تردمیل می‌توانید به وب سایت فروشگاه هایپرجیم را مراجعه کنید.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()