قدم سوم؛ موتور تردمیل خود را انتخاب کنید

موتور تردمیل در عملکرد این دستگاه تاثیر به سزایی می گذارد. جالب است بدانید که این پارامتر به صورت مستقیم در قیمت تردمیل خانگی  نیز اثر خواهد گذاشت.

موتور تردمیل ها از دو نوع AC و DC هستند؛ اما اکثرا موتور تردمیل های خانگی از نوع DC است. این موتورها با استفاده از جریان مستقیم برق کار می کنند. از آن جایی که تردمیل های مجهز به این موتور قدرت لازم جهت تمرین های روزانه در خانه را فراهم می کنند، دیگر نیازی نیست که سراغ تردمیل ها با موتور AC بروید.

تردمیل های دارای این موتور قیمت مناسبی دارند. همچنین سیستم کنترل الکترونیکی آن ها نیز نسبت به سایر تردمیل ها ساده تر است. یکی دیگر از مزایای این تردمیل ها کم صدا بودن آن ها است که این مدل از تردمیل ها را برای استفاده در خانه به گزینه مناسبی تبدیل می کند.

قدم چهارم؛ ایمنی دستگاه را بررسی کنید

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در خرید تردمیل خانگی بررسی کنید، گیره ایمنی است. این گیره، ایمنی شما را در هنگام استفاده از تردمیل تضمین می کند. به این صورت که اگر در هنگام دویدن روی تردمیل تعادل خود را از دست بدهید، زمانی که گیره از لباس شما کنده می شود، دستگاه به صورت خودکار متوقف خواهد شد.

علاوه بر این اگر کودک یا حیوان خانگی در خانه دارید، با وجود این گیره از سلامت آن ها مطمئن خواهید بود. زیرا این گیره به عنوان قفل کودک نیز عمل می کند. به این ترتیب زمانی که گیره روی دستگاه نباشد، به هیچ عنوان دستگاه شروع به حرکت نخواهد کرد. 

معمولا تردمیل های استاندارد این گیره را دارند؛. اما توصیه می کنیم که در هنگام  خرید تردمیل را حتما چک کنید. زیرا برخی از برندهای نامعتبر از گذاشتن این قابلیت بر دستگاه ورزشی خود کوتاهی می کنند.

بهترین تردمیل های خانگی در فروشگاه تردمیل آنلاین

با توجه به فاکتورهایی که به شما گفتیم، به طور حتم انتخاب مدل تردمیل خانگی برای شما آسان شده است. حال که مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، زمان آن فرا رسیده که به فروشگاهی معتبر برای خرید آن مراجعه کنید. تردمیل آنلاین با سابقه طولانی در فروش اینترنتی دستگاه های ورزشی بهترین انتخاب برای شما است. به وب سایت این فروشگاه مراجعه کرده و تردمیل مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.  

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()