نکات مهم که برای خرید تردمیل باید مدنظر قرار دهید

تردمیل مزایای زیادی هم برای ورزشکاران معمولی و هم برای ورزشکاران حرفه‌ ای دارد که می ‌تواند به شما در کاهش وزن، رفع سفتی مفاصل و کاهش استرس کمک کند. اما مهم این است که بدانید چه نوع تردمیل برای رسیدن به تناسب اندام بهتر است. در زیر نکات مهمی برای خرید تردمیل از فروشگاه تردمیل آنلاین آورده شده است که به شما در خرید بهتر کمک می‌کند.

جنس بدنه

بیشتر تردمیل ها از بدنه‌ای با جنس فولاد محکم که دارای پوشش ضد زنگ هستند ساخته شده ‌اند یا اینکه از آلومینیوم مقاوم تولید می ‌شوند. برای خرید تردمیل های کوچک مثل خانگی نوع آلومینیومی نیز کفایت می ‌کند و عملکرد راضی کننده‌ ای خواهد داشت در مقابل، جنس فولادی بیشتر برای باشگاه بهتر است که تعداد افراد زیادی از آن استفاده خواهند کرد. چون به هر میزان بدنه محکم ‌تر باشد، کمتر در حین ورزش دچار لرزش شده و دیرتر نیز فرسوده می شود ضمن اینکه تحمل وزن آن نیز بالاتر خواهد رفت.

 نوع و قدرت موتور

برای خرید تردمیل خانگی از فروشگاه تردمیل آنلاین نوع و قدرت موتور حائز اهمیت است. عمدتاً نوع DC آن که قیمت پایین ‌تری نسبت به نوع  AC دارد و از لحاظ وزن سبک‌تر است و هم سر و صدای کمتری تولید خواهد کرد برای مصارف خانگی مناسب‌ تر است. بهترین تردمیل دارای موتور کاملاً سالم است و مورتوهای تعویضی یا تعمیر شده نشان از کیفیت پایین محصول می ‌دهد.

سرعت دستگاه

اگر برای کاهش وزن قصد خرید تردمیل دارید بهتر است تردمیلی با سرعت معادل 6 تا 10 کیلومتر بر ساعت انتخاب کنید که معادل سرعت دویدن است در غیر این صورت برای داشتن ورزش‌های هوازی و تقویت عضلات سرعت بین 3 تا 7 کیلومتر نیز کفایت می‌ کند. اما چنانچه دونده‌ی حرفه ‌ای هستید به سرعت ‌های بالای 10 کیلومتر بر ساعت نیاز دارید. همچنین تردمیلی انتخاب کنید که 20 کیلوگرم بیشتر از وزن شما را بتواند تحمل کند.

تنظیم شیب

در تردمیل شیب به دو صورت دستی و برقی تنظیم می ‌شود. در نوع برقی این دستگاه شیب حدود 15 تا 25 درجه قابل افزایش بوده و نوع دستی آن تا 5 درجه قابل تغییر است. در صورتی که قصد دارید روی تردمیل عقب عقب بدوید باید به این نکته توجه کنید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()