مشخصات فنی تردمیل باشگاهی در فروشگاه تردمیل انلاین

ابعاد این نوع تردمیل ها بزرگ تر از سایر تردمیل هاست و قدرت موتور بالاتری دارند. بیشتر در باشگاه های بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای یکسری مشخصات فنی هستند.  

تسمه

ابعاد تسمه تردمیل تعیین کننده اندازه تردمیل باشگاهی در فروشگاه تردمیل انلاین است به همین دلیل از مهم ترین قسمت های تردمیل است. عرض و طول بالای دستگاه در راحتی استفاده کنندگان تاثیر دارد. همچنین اگر تسمه از چند لایه ایجاد شده باشد کیفیت و طول عمر آن افزایش می یابد.

میزان تحمل وزن تردمیل باشگاهی

در باشگاه‌ ها به دلیل مراجعه افراد مختلف با وزن های متفاوت مقدار تحمل وزن تردمیل در باشگاه عامل مهمی در خرید این دستگاه است. بهترین تردمیل باشگاهی باید تحمل وزن بالایی داشته باشد. اینکه تردمیل باشگاهی حداکثر چه وزنی را تحمل می کند توسط عواملی مثل جنس و ضخامت تسمه، اندازه و ابعاد غلطک و جنس بدنه ی تردمیل تعیین می گردد .

قدرت موتور و جریان برق

موتورهای به کار رفته در ساخت تردمیل دارای قدرت یک اسب بخار تا ۷ اسب بخار هستند که واضح است هرچه موتور قوی تر باشد قیمت تردمیل نیز بالاتر می رود و در فرآیند تردمیل های باشگاهی جریان برق متناوب عبور می‌کند.

تردمیل های باشگاهی که جریان متناوب دارند هم قیمت  فروش تردمیل بیشتری دارند و هم قدرت بیشتری دارند که این امکان را فراهم می کنند که مدت زمان بیشتری بتوان از آن استفاده نمود. پس بهترین تردمیل باشگاهی باید موتوری با جریان متناوب و قدرتمند داشته باشد تا توانایی پاسخگویی به مشتریان باشگاه را در طی روز داشته باشد.

نمایشگر تردمیل های باشگاهی

اکثر تردمیل های باشگاهی دارای صفحه ال ای دی نمایشگر بر روی خود هستند صفحه نمایش LED لمسی، نمایشگر زمان و مسافت و تعداد پدال در دقیقه (RPM) سرعت ، سطح کالری ، ضربان قلب و وات مصرفی قابلیت اتصال کابل HDMI، کابل شبکه Ethernet، جک 3.5 میلی متری هدفون استریو ، هدست استریو بلوتوثی

ضربه گیر یا SDS

زمانی تردمیل باشگاهی بهترین محسوب می شود که دارای ایمنی کافی برا ورزشکار باشد و ان امر با تعبیه ضربه گیر اتفاق می افتد. تردمیل های باشگاهی که فاقد این آپشن باشند استفاده کننده را به درد زانو و مفاصل دچار می کند.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()