تردمیل وسیله بسیار خوبی است، زیرا ورزش دویدن و پیاده روی را به درستی  واصولی  شبیه سازی می کند که به مفاصل فشاری وارد نمی کند. در همه فواصل با وجود باران و برف و یا گرمای شدید می توانید از این وسیله استفاده کنید. وجود این وسیله در خانه باعث میشه به جای زمان و انرژی برای رفتن به باشگاه می توانید به راحتی در منزل با شرایطی راحت از این وسیله استفاده کنید، اما اگر باز هم برای خرید تردمیل دچار تردید شده اید یا نمی دانید خرید این وسیله تصمیم خوبی است یا نه؟ در تردمیل آنلاین به شما کمک خواهیم کرد که تفاوت تردمیل باشگاهی و خانگی در چیست؟

خرید تردمیل خانگی

تردمیل های خانگی معمولا کوچک طراحی شده اند که برای فضای کوچک آپارتمان نشینی مناسب باشند. این نوع تردمیل ها دارای امکانتی مانند قدرت تاشدگی هستندکه به راحتی  بتوان آن را جمع کرد و برای استفاده منازل راحت باشند. قدرت موتور تردمیل های خانگی به تعداد افرادی که از این وسیله استفاده می کنند و میزان وزنی که تردمیل باید تحمل کند بستگی دارد. اگر این موارد در خرید تردمیل رعایت نشود حتما تردمیل دچار مشکل می شود.

تردمیل باشگاهی

امکاناتی که تردمیل باشگاهی دارد قابل مقایسه با تردمیل خانگی نیست. تردمیل خانگی برای استفاده در منزل طراحی شده و تعداد افراد کمی از آن استفاده می کنند در صورتی که در باشگاه این چنین نیست. علاوه بر اینکه در باشگاه تعداد افراد زیادی از تردمیل استفاده می کنند، این افراد وزن های مختلفی دارند به همین دلیل این تردمیل ها باید قدرت و توانایی بالایی داشته باشند. فروش تردمیل خانگی توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

خرید تردمیل از تردمیل آنلاین راحت است

تردمیل آنلاین تمامی اطلاعات مربوط به دستگاه های ورزش خود از جمله تردمیل را در سایت خرید گذاشته است که خریداران بتوانند به راحتی اطلاعات را بازبینی کنند بعد از مقایسه قیمت ها و تمامی اطلاعات دستگاه می توانند با خیال راحت انتخاب کنند. همچنین برای خرید تردمیل نیاز نیست از خانه به بیرون بروید کافیست به سایت تردمیل آنلاین بروید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()