هر تردمیل به شما چه می گوید؟

 تردمیل با بررسی و نمایش ضربان قلب، مقدار کالری سوزانده شده، سرعت کنونی، زمان و طول تمرین، مسافت طی شده و اطلاعاتی از این قبیل، دید وسیع تری نسبت به پیشرفت ها و بهبود در تمرینات با استفاده از تردمیل به شما می دهد. می توانید با افزایش یا کاهش سرعت، همزمان مقدار کالری سوزانده شده و ضربان قلب خود را مشاهده کنید.

این دسته از اطلاعات در رعایت رژیم غذایی یا بررسی سلامت عمومی بدن شما موثر و مفید واقع می شوند و بسیار باارزشند. همچنین تمرین های هوازی از جمله پیاده روی و دویدن، گردش خون را افزایش می دهند، موجب بهبود کارآیی قلب می شود و باعث افزایش استقامت شما خواهدشد.

چگونه تردمیل را تنظیم و کنترل کنیم؟

تمرین و ورزش کردن با تردمیل بسیار هیجان انگیز تر از آن است که تصورش را می کنید. اکثر تردمیل ها این امکان را به شما می دهند که موسیقی مورد علاقه خود را هنگام تمرین پخش کنید و از دویدن لذت ببرید.

قابلیت تنظیم سرعت و شیب نیز تقریبا در تمامی تردمیل ها وجود دارد و قابلیت اصلی این وسیله به شمار می آید. همچنین برنامه های ورزشی مختلفی در تردمیل ها وجود دارد که سرعت استانداردی را تعریف کرده است و می توانید به سادگی آن را بکار بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد که امکانات جذاب، کاربردی و مفیدی که تردمیل در اختیارتان قرار می دهد را مرور کنیم. اگر شما هم تصمیم به خرید یکی از این وسایل و لوازم ورزشی کاربردی دارید منتظر چه هستید؟ هرچه سریع تر برای خرید تردمیل و قرار گرفتن در مسیر سلامتی، تندرستی و اندام ایده آلتان اقدام کنید.

برای یک تجربه خرید تردمیل خانگی ، باید از یک فروشگاه کامل و عالی خرید کنید. فروشگاه تردمیل آنلاین با تنوع زیادی که داشته، بهترین خرید را برایتان رقم می زند .

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()