متخصصان معتقد هستند که پیاده روی از جمله ورزش های مناسب برای تناسب اندام است که هیچ عوارض جانبی را برای بدن به همراه ندارد. ولی متاسفانه مشغله زیاد افراد و بروز بیماری هایی همچون کرونا موجب عدم انجام این ورزش مفید و ساده شده است. البته این مشکل تا زمانی وجود داشت که تردمیل خانگی هنوز اختراع نشده بود.

تردمیل خانگی تاشو

تردمیل خانگی تاشو گزینه ای ایده آل برای تمامی منازل با متراژهای کم است. این نوع تردمیل با صرفه جویی فوق العاده در فضا یکی از بهترین تردمیل های موجود در بازار به شمار می آیند. بنابراین اگر قصد دارید که در فضای منزلتان صرفه جویی کنید این نوع دستگاه را در اولویت بررسی قرار دهید.

تردمیل موتوری

نوع دیگری از تردمیل های خانگی تردمیل موتوری است. این نوع از تردمیل ها با برق کار می کنند. تنها با فشردن دکمه ای دستگاه شروع به حرکت می کند. تردمیل موتوری با آپشن های متنوع تردمیلی حرفه ای برای کسانی است که به صورت کاملا حرفه ای ورزش می کنند و درصدد ایجاد تناسب در اندامشان در مدت زمان کوتاهی هستند. برنامه های از پیش تعیین شده و سرعت های متفاوت برای حرکت از جمله ویژگی و امکانات این نوع از تردمیل های خانگی محسوب می شوند. خرید انواع تردمیل را از سایت انجام دهید. 

تردمیل خانگی مناسب را از کجا تهیه کنم؟

تردمیل خانگی توسط کمپانی و شرکت های متنوعی در سراسر جهان تولید می شوند که تمامی این برندها نام آور و باکیفیت نیستند. از این رو فروشگاه تردمیل آنلاین با ارائه تردمیل های باکیفیت درصدد خدمات دهی مناسب و ممتاز ایرانیان عزیز است. تنها کافی است نگاهی به فروشگاه ما بیندازید که به تنوع و کیفیت بالای دستگاه های ورزشی عرضه شده در آن پی ببرید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()