فواید تردمیل خانگی را بدانید

تردمیل برای اینکه بتواند ورزش ایده ال برای شما بسازد فواید زیادی دارد که شامل:

راحتی

اولین دلیل که اکثر افراد تردمیل را انتخاب می کنند راحتی این وسیله است. تردمیل به شما اجازه می دهد در هر زمان حتی در هوای برف و بارون، خیلی سرد یا خیلی گرم و در کل در هر زمانی پیاده روی کنید و حتی بدوید. با تردمیل خانگی دیگر نیاز نیست برای ورزش کردن وقت خود را صرف ترافیک و شلوغی خیابان ها کنید.

زمان نا محدود

استفاده از تردمیل زمان مشخصی در روز ندارد و شما هر زمانی که بخواهید می توانید بدون محدودیت صبح یا شب به راحتی از این وسیله استفاده کنید.

لذت

حس لذت در استفاده از تردمیل زمانی رخ می دهد که شما می توانیددر کنار پیاده روی تلویزیون هم تماشا کنید. با دوستانتان تلفنی صحبت کنید یا حتی موسیقی دلخواهتان را گوش کنید.

بدون آماده سازی

برای هر ورزش دیگری باید بدن خود را گرم کنید، اما در ورزش با خرید تردمیل خانگی این چنین نیست کافی است فقط کمی نرمش کنید یا از دور بسیار کند دستگاه استفاده کنید در این صورت علاوه بر اینکه آرام پیاده روی می کنید بدنتان نیز کم کم گرم می شود.

 شیب

شیب بالا در پیاده روی باعث استقامت بیشتر بدن در نتیجه کالری سوزی بیشتر نیز می شود، اما برای پیاده روی در سربالایی نیاز نیست از خانه خارج شوید. کافیست شیب تردمیل خود را برحسب نیازتان تنظیم کنید و از فراز و نشیب های خیابان رهایی یابید. با این کار استقامت بدن را در شرایطی کاملا مناسب بالا می برید و کالری بیشتری می سوزانید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()