زمانی که صحبت از پیاده روی می شود، شما چه انگیزه ای دارید؟ واقعیت این است شما ممکن است به علل مختلف نسبت به انجام تحرکی همچون پیاده روی منصرف شوید. آیا باید از ورزش کردن دست کشید؟ واقعیت این است خرید تردمیل می تواند شما را نسبت به یک بی تحرکی نجات دهد.

در شب و نیمه شب می توانید بدوید و ورزش کنید و لذت ببرید. یک لذت بردن که شما با آن تجربه بسیار جذاب را خواهید داشت. در ادامه به بررسی علل خرید تردمیل می پردازیم تا برای شما برای اولین بار از زوایای گوناگون این موضوع را نگاه کنیم.

خرید تردمیل و دونده شدن

اولین موضوع برای شما در هنگام خرید صرفاً دویدن است، اما چه نوع دویدنی؟ اصلاً یک پیاده روی مفید چگونه است؟ برای چربی سوزی یا تقویت عضلات این اقدامات را انجام می دهید؟

جواب این سؤالات کاملاً مشخص است. شما در هنگام دویدن پس از مدت کوتاهی شروع به دویدن می کنید. عموماً نمی توانید سرعت خود را کنترل کنید و یک نمودار نزولی با گذر زمان از سرعت بسیار زیاد به سرعت کم خواهید داشت. این موضوع شما را کاملاً در بازخوردگیری اذیت می کند. تردمیل از دو منظر می تواند این موضوع را برای شما حل کند.

اولین موضوع بحث کنترل سرعت است که به راحتی برای شما اتفاق می افتد، زیرا با خرید تردمیل آن را روی سرعت خاص تنظیم و کاملاً کنترل شده می توانید افزایش دهید. یک وسیله که کاملاً اختیار تقسیم انرژی را به دستان شما می سپارد.

در منظر دوم داشتن برنامه است که کاملاً با یک پارتیشن بندی می توانید نسبت به افزایش اقدام کنید. زمان و میزان سرعت، دو فاکتور در تعیین این برنامه ریزی برای شما خواهند بود.

خرید تردمیل و مربی خانگی

یک وسیله که شما را بسیار در برنامه ریزی کمک می کند. این دستگاه ها عموماً دارای برنامه های پیش فرض هستند که می تواند شما را نسبت به شرایط دویدن کاملاً آگاه سازد. با قرار دادن روی گزینه های آن، به راحتی یک برنامه جامع را تجربه کنید. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت انجام دهید.

تردمیل ها می توانند گزینه ها و نکات مختلف را با توجه به سنسورهای موجود در آن برای شما اندازه گیری کنند. برخی از مهم ترین ها به شرح زیر است:

ضربان قلب سنج: این وسیله باعث می شود که شما بتوانید به راحتی اقدام به تشخیص ضربان خود و فشار وارده متناسب با سرعت خود کنید. تنبلی قلب یا عدم رسیدن اکسیژن به آن به راحتی توسط این دستگاه قابل شناسایی خواهد بود.

مسافت شمار: یکی از مهم ترین امکانات که می تواند دیتا در مورد میزان فعالیت به شما دهد، این مورد خواهد بود. برای شما سنجش میزان مسافت که به صورت دقیق انجام می شود نشان از پیشرفت شما باشد.

برخی دیگر دستگاه ها مثل اندازه گیر تنفس یا سنسور تعیین میزان فشار وارده توسط پای شما به زمین می تواند در برنامه ریزی ها برای پیشرفت بسیار مؤثر باشد.

این دستگاه ها می تواند شما را کاملاً نسبت به خیالی اسوده در هنگام تمرین راحت کند.

 

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()