گول اسب بخار را نخورید

موتور گرانترین قسمت یک تردمیل برای تعمیر است و برخی از شرکت های تردمیل سعی می کنند شما را با کلمه اسب بخار فریب دهند که از موارد اشتباهات رایج در  خرید تردمیل به شمار می رود و شما فکر می کنید این یک تردمیل عالی است زیرا دارای موتور 4 اسب بخار است. اما آنچه شما نمی دانید این است که دو اندازه گیری قدرت موتور وجود دارد:

حداکثر قدرت اسب بخار بالاترین قدرتی است که تردمیل می تواند با آن کار کند، اما دستگاه در حال اجرا نمی تواند این قدرت را برای مدت طولانی حفظ کند و داغ می شود. بنابراین این اندازه گیری برای شما بی فایده است.

اسب بخار پیوسته قدرتی است که تردمیل می تواند به طور مداوم اجرا کند. بنابراین این اندازه گیری هنگام انتخاب دستگاه در حال اجرا برای شما دقیق تر است. به دنبال تجهیزاتی باشید که دارای اسب بخار پیوسته بالاتری هستند.

سلامتی مهم تر از ارزانی

تردمیل وسیله ای است که تاثیر مستقیمی بر سلامتی شما دارد پس بنابراین به ارزان بودن یک وسیله اعتماد نکرده و ذهن خود را معطوف به آن نکنید زیرا ممکن است استانداردهای لازم را نداشته باشد و به مفاصل شما آسیب برساند. با این حال، شما می توانید یک تردمیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب پیدا کنید، به یاد داشته باشید که ما اغلب برای نام های تجاری هزینه می کنیم، اما این بدان معنا نیست که آنها بهترین تردمیل های موجود در بازار را به فروش می رسانند و سلامتی خود را فدای صرفه جویی در هزینه نکنید.

نیاز خود را برای تهیه این دستگاه مشخص کنید

از اشتباهات رایج در خرید تردمیل خانگی این است که شما شاید در هنگام خرید تردمیل به ویژگی ها مانند: قیمت، موتور ، ابعاد و مدل آن توجه خاصی داشته باشید، اما مهم تر از این موارد قبل از خرید باید نیاز خود را مشخص کنید. به عنوان مثال ، چه استفاده ای از دستگاه در حال دارید؟ آیا می خواهید روی آن راه بروید یا بدوید؟ آیا دوست دارید از شیب استفاده کنید یا ترجیح می دهید فقط در همان مسیر تمرین کنید؟ اینها برخی از سوالاتی است که هنگام خرید تردمیل باید با خود انجام دهید. به یاد داشته باشید که هنگام مشاهده تردمیل نیازهای خود را در نظر بگیرید.

عدم آشنایی با نحوه فعالیت دستگاه

قبل از خرید دستگاه یا حتی بعد از خرید باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید و نکاتی را برای ورزش استاندارد با این وسیله بدانید. شاید فکر کنید که انجام دادن تمرینی یکسان روی تردمیل بسیار آسان است. اما توجه داشته باشید که تکرار یک تمرین سبب می‌شود که شما نسبت به قبل کالری کمتری بسوزانید. درنتیجه عضله سازی ضعیف تر می شود. به همین جهت پس از خرید تردمیل به تنوع برنامه برای کاهش وزن فکر کنید که دچار اشتباهات رایج خرید تردمیل نشوید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()