فروش ماساژور پا در هایپرجیم :

ماساژور پا یکی از دستگاه های امروزی و مدرن می باشد. از این دستگاه برای رفع خستگی پاها پس از مشغله طولانی کاری استفاده می شود،

به لحاظ علمی پا قلب دوم بدن است بنابراین به استثنای مراقبت های ویژه مانند کفش استاندارد شما باید در نظافت و رفع خستگی پا ها نیز کوشا باشید. 

انواع ماساژور پا:

از دستگاه ماساژور پا می توانید در هر مکانی استفاده کنید زیرا این دستگاه قابلیت حمل و نقل را دارا می باشد، در طراحی و ساخت این دستگاه ذوق و سلیقه زیادی به کار رفته است بنابراین به استثنای زیبایی در ساختار، ویژگی حمل آسان نیز به آن افزوده شده است. برای استفاده از دستگاه ماساژور پا به هیچ عنوان محدودیتی وجود ندارد، ماساژورها نسبت به عملکردشان دارای مدل های گوناگونی می باشند. این مدلها عبارت است از:

دستگاه ماساژور کف پا

این دستگاه به صورت خاص ماساژ کف پاها را انجام می دهد.

دستگاه ماساژور جکوزی

این دستگاه به استثنای ماساژ مچ پا و کف پا توانایی آب درمانی نیز در هنگام ماساژ دادن را دارا می باشد.

دستگاه ماساژور ساق پا

این دستگاه به علیرغم ماساژ کف پا، ماساژ عضلات ساق پا را نیز انجام می دهد.

دستگاه ماساژور ران پا

این دستگاه مواردی مانند کف پا، ساق پا و مچ پا را ماساژ می دهد و در کنار این موارد به وسیله کیسه های هوا ران ها را نیز ماساژ می دهد.

بنابراین با توجه به تفاسیری که در بالا ارائه شد می توان گفت در تمامی خانه ها نیاز مبرم به یکی از انواع دستگاه های ماساژور پا می باشد، در ادامه فروشگاهی را معرفی می کنیم که در خصوص این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند.

یکی از فروشگاه های بزرگ که دارای انواع مختلف دستگاه ماساژ پا میباشد، فروشگاه هایپرجیم است. مرکز خرید هایپرجیم به استثنای ارائه دستگاه های ماساژور مشاوره های سازنده نیز برای خرید بهتر به خریداران ارائه می دهد.

خرید بهترین ماساژور پا از هایپرجیم:

یکی از اختراعات جدید امروزی دستگاه ماساژور پا میباشد. این دستگاه بسیار کارآمد و محبوب است و با اینکه یک دستگاه نوظهور است فروش قابل توجهی داشته است و این را مدیون کاربری فوق العاده خود می باشد.  فروش ماساژور توسط هایپرجیم انجام می گیرد.

کسانی که از دستگاه ماساژور پا استفاده می کنند بی نهایت از آن راضی می باشند و از محسنات این دستگاه برای دوستان و آشنایان خود تعریف می کنند.

در ادامه این مقاله می خواهیم راجع به قابلیت های این دستگاه توضیح دهیم تا اگر چنانچه شما قصد خرید این دستگاه را دارید بهتر بتوانید تصمیم‌ گیری کنید.

برای استفاده از این دستگاه شما به مکان و جایگاه خاصی احتیاج ندارید و تقریباً می توانید در همه جا از آن استفاده کنید، امتیاز قابل حمل بودن این وسیله به شما اجازه این کار را می‌دهد.

ماساژور پا می تواند در نقاط مختلف پا عمل ماساژ را انجام دهد، نقاطی مانند:

ران پا

ساق پا

کف پا

مچ پا

عضلات ساق پا.

برخی از دستگاه های ماساژور قابلیت آب درمانی در هنگام ماساژ دادن را نیز دارا می باشند.

در واقع این دستگاه یک خلاقیت منحصر به فرد می باشد و به راحتی می تواند خستگی های ناشی از کار تمیز کردن خانه، مشغله های بیرون، ورزش کردن و غیره را از تن کاربر بزداید.

انواع ماساژور پا:

دستگاه ماساژور پا بسته به نوع و قیمت آن دارای خصوصیت هایی مانند:

ماساژ های عمقی با غلطک

ماساژ معروف شیاتسو

توانایی گرما دهی در هنگام ماساژ و غیره می باشد.

یکی از امتیازات دستگاه ماساژور پا بهبود مکانیسم گردش خون می باشد و به لحاظ علمی بهبود در سیستم گردش خون باعث نشاط و شادابی و آرامش خواهد شد.

فروشگاه هایپرجیم تمامی مدل های مختلف این دستگاه را برای عرضه وارد کرده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه هایپرجیم و مشاوره گرفتن از کارشناسان مربوطه یک خرید هدفمند داشته باشند.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()