خرید کتونی ورزشی از هایپرجیم :

یکی از از موارد بسیار مهم در هنگام ورزش کردن داشتن یک کتونی ورزشی مناسب و استاندارد می باشد.

کتونی ورزشی به استثنای این که زیبایی در آن ملاک می باشد بلکه باید این کفش از استاندارد لازم برخوردار باشد، تا در هنگام ورزش به هیچ عنوان به زانوها و کمر ورزشکار فشار وارد نکند.

مطمئناً هیچ ورزشکاری نمی‌تواند بدون کتونی ورزشی تمرینات خود را انجام دهد، در هر سبک از ورزش باید کتونی ورزشی مورد نظر برای آن تهیه شود تا ورزشکار به هیچ عنوان در حین تمرینات آسیب نبیند.

کتونی های ورزشی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند، در ادامه می خواهیم چند مدل از این کتونی های ورزشی را معرفی کنیم.

کتانی ورزشی مخصوص دویدن و پیاده روی

یکی از محبوب ترین نوع کتونی ها این مدل از کتونی میباشد. این کتونی قادر است به واسطه لژ و کفی آن که به گونه خاص طراحی شده است از برگشت فشارهای احتمالی که به واسطه ضربات پا در زانو به وجود می آید، جلوگیری کند.

کتونی ورزشی بدون بند:

این مدل از کتونی ها همانطور که از اسمشان می توان حدس زد در طراحی آنها بند به کار نرفته است، این مدل کتونی به آسانی با لباس های مختلف ورزشی ست میشود. برای خرید کفش ریباک به سایت مراجعه کنید. 

کتونی ورزشی

از این نوع کتونی ها می توان در تمامی ورزش ها  استفاده کرد. بنابراین به این کتونی ها، کتونی ورزشی عمومی می گویند. البته لازم به ذکر است که ورزش های بخصوصی وجود دارند که کتونی خاص خود را باید برای آنها استفاده کرد، این کار به لحاظ ایمنی و راحتی بسیار حائز اهمیت می باشد. مثلاً در ورزش‌هایی مانند کوهنوردی تنیس فوتبال و غیره.

فروشگاه هایپر جیم عرضه کننده انواع کتونی های ورزشی و معمولی می باشد.

در فروشگاه هایپر جیم گوناگونی کتونی ها به قدری زیاد می باشد که خریداران حتماً باید یک همراه برای مشورت در انتخاب با خود به این مرکز خرید بیاورند.

فروش کتونی ورزشی توسط هایپرجیم:

 یکی از مهمترین پارامترها برای ورزش کردن کتونی می باشد، به خصوص در ورزش های خاص مانند تنیس، والیبال، کوهنوردی و غیره مطمعناً کتونی ورزشی حرف اول را می‌زند. دلایل استفاده از کتونی های مخصوص ورزش این است که به راحتی بتوان این فعالیت ها را با کیفیت انجام داد.

مطمئناً انتخاب کتونی ورزشی ارتباط مستقیم با مکانی که ورزشکار قصد دارد در آن تمرین کند، دارد. یک ورزشکار چند ساعت در محل ورزش فعالیت می کند و اگر کتونی استاندارد و مخصوص به پا نداشته باشد مطمئنا آسیب های جدی در طولانی مدت گریبان آن را خواهد گرفت. این موضوع کاملاً علمی می باشد، خصوصاً برای ورزشکارانی که قرار است در تمرینات خود مسافت زیادی را با کتونی ورزشی طی کنند. حتی برای افرادی که قصد دارند برای ورزش به مناطق خاص مانند جنگل ها یا به پیاده روی جاده ها بروند، مناسب است. مطمئناً این افراد باید از یک کتونی وِیژه و حرفه‌ای برای اینکار استفاده کنند. کتونی استاندارد ارتباط مستقیم با سلامت شخص دارد و به آسانی یک کتونی نامناسب می‌تواند سلامت فیزیکی ورزشکاران را به خطر بیاندازد.

کتونی ورزشی چیست:

درخصوص پیاده‌روی با کتونی ورزشی باید چند نکته را در نظر داشت، اولین نکته این است که ورزشکار در پیاده روی های خود تمایل دارد از سرعت زیاد استفاده کند یا به صورت عادی این کار را انجام دهد. اگر سرعت پیاده روی ورزشکار بالا باشد بهتر است از کتونی های سبک استفاده کند و اگر پیاده روی معمولی دارد می تواند از کتونی‌های سنگین تر استفاده کند.

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کتونی وزن افراد می باشد. اگر ورزشکار از وزن بالایی برخوردار است، بهتر است از کتونی های برند استفاده کند زیرا این کتونی ها دوام و تحمل بسیار بالایی دارند و به راحتی می‌توانند فشارهای ناشی از سنگینی وزن را تحمل کند.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده انواع کتونی ورزشی مردانه و زنانه می باشد.

قیمت کتونی ورزشی در فروشگاه هایپرجیم مناسب با تمامی اقشار مختلف جامعه می‌باشد.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 980
نمایش همه
علاقه مندی ها ()