دوچرخه ثابت چیست و اهمیت خرید آن از هایپرجیم :

دوچرخه ثابت یکی از وسایل ورزشی برای تناسب اندام و سلامتی کل بدن می باشد. اگر دوچرخه ثابت که شما مد نظر دارید. از نوع خانگی آن است می توانید در هنگام تمرینات خود تلویزیون نیز تماشا کنید و یا حتی موسیقی گوش کنید.

دوچرخه ثابت نه تنها بر روی عضلات پایین تنه شما تاثیر می گذارد، بلکه عضلات میان تنه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و با تمرینات این دستگاه میتوانید کالری زیادی بسوزانید.

یکی از تاثیرات مستقیمی که دوچرخه ثابت روی بدن دارد در بخش عضلات پا می باشد. این وسیله باعث می شود ظرف مدت کوتاهی عضلات پای شما فرم ورزشکاری به خود بگیرد. تمرینات با این وسیله به هیچ عنوان خطری ندارد تمرینات با دوچرخه ثابت یک نوع ورزش کاردیو می باشد. این نوع از ورزش روی سیستم قلبی عروقی و ترشح اندورفین برای روحیه بانشاط بسیار تاثیر گذار می باشد.

دوچرخه ثابت چیست:

برای خرید دوچرخه ثابت نشسته اگر اگر در نظر دارید که از بلندی با سابقه و شناخته شدهش خرید خود را انجام دهید. این نکته را حتماً در خرید خود لحاظ کنید که این وسیله باید دارای خدمات بعد از فروش و همچنین گارانتی باشد، زیرا هر وسیله ای به هر جهت بعد از استفاده مداوم دچار ایراد خواهد شد و اگر مراکز معتبر برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. شما باید به ناچار آن را تعویض کنید و مطمئناً برای شما هزینه اضافی در پی خواهد داشت.

یکی از مراکزی که بهترین برند ها و اصلی ترین وسیله های ورزشی را دارا می باشد. فروشگاه بزرگ هایپرجیم است. فروشگاه هایپرجیم تمامی تجهیزات ورزشی خود را با گارانتی و خدمات بعد از فروش ارائه می کند، بنابراین شما نیاز نیست که نگران تعمیرات و یا تعویض قطعات دوچرخه خود باشید.

خریداران می‌توانند خرید خود را در فروشگاه هایپر جیم به صورت غیر حضوری انجام دهند و کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

خرید دوچرخه ثابت از هایپرجیم :

دوچرخه ثابت یکی از تجهیزات مورد علاقه ورزشکاران می باشد. به سادگی ورزشکاران می توانند با استفاده از این دستگاه میزان قابل توجهی کالری از دست دهند. یکی از سالم ترین و مفرح ترین نوع ورزش ها تمرین با دوچرخه ثابت است. البته مهمترین پارامتر در خصوص تجهیزات ورزشی قیمت آنها می باشد، بنابراین مواردی که در تعیین قیمت این وسیله می‌تواند اثر گذار باشد  را در ادامه عنوان میکنیم.

این موارد عبارت است از:

توانایی تحمل وزن

توجه داشته باشید در هنگام خرید وزن خود را با وزنی که دوچرخه ثابت می تواند تحمل کند در نظر بگیرید، مطمئناً هرچه تحمل این دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است اما قیمت بالاتر باعث می‌شود استحکام وسیله نیز بالاتر باشد. بنابراین قیمت تعیین‌ کننده پارامتر، قوی تر و محکم تر بودن این دستگاه می باشد.

سیستمی که در دوچرخه ثابت برای مقاومت آن تعبیه شده است

دوچرخه های ثابت عادی از سیستم مگنتی برخوردار هستند، بنابراین کاربر می تواند آن ها را به صورت دستی تنظیم کند. اما در دوچرخه ثابت حرفه ای سیستم الکترومگنتی تعبیه شده است، با استفاده از این سیستم کاربر می تواند از صفحه کنسول این دستگاه درجه های مختلف مقاومت را اعمال کند و این آپشن کمک می کند که کالری بیشتری بسوزاند و فشار بیشتری را تحمل کند و در نتیجه تمرین خوبی را داشته باشد.

نوع پوزیشن دوچرخه ثابت:

برخی از دوچرخه ها به صورت نشسته هستند و برخی دیگر به صورت ایستاده می باشند، عموماً مدل هایی که به صورت نشسته هستند از قیمت بالاتری برخوردارند. البته یک نوع پشتی دار نیز وجود دارد که در زمره دوچرخه های قیمت بالا قرار دارد.

دوچرخه ثابت ایستاده مطمئناً بسیار ارزان تر از نوع نشسته خود می باشد.

فروشگاه هایپرجیم یکی از معتبرترین عرضه کننده های دوچرخه ثابت می باشد. در فروشگاه هایپرجیم تمامی دوچرخه ها از برندهای معتبر و اورجینال تهیه شده است و شما می توانید بسته به نیازتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()