بهترین خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از فروشگاه هایپرجیم داشته باشید:

همانطور که از اسم این دستگاه میتوان فهمید در باشگاه‌ ها از دوچرخه ثابت استفاده می کنند و مطمئناً یکی از شاخص ترین دستگاهها برای کاهش وزن، کاهش چربی، کاهش کربوهیدرات، کاهش قند و غیره در دنیای ورزش این وسیله می باشد. دوچرخه ثابت باشگاهی عموما در تمامی باشگاه ها وجود دارد زیرا معروفیت، بازدهی بالا و راحتی کار با آن باعث شده است تعداد علاقمندان به این دستگاه بسیار زیاد باشد.

دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از موثر ترین نوع ورزش ها برای سلامت عمومی بدن است و می تواند به راحتی روی تمام عضلات بدن به خصوص عضلات میان تنه و پایین تنه تاثیر بگذارد. مطمئناً شاخص سلامتی ورزش می باشد و کسانی که بتوانند در روز نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه ورزش کنند به میزان قابل توجهی سلامتی قلبی و عروقی و عمومی بدن خود را تضمین کرده اند. از دوچرخه ثابت باشگاهی می توان در مصارف خانگی نیز استفاده کرد و تمامی اعضای خانواده می توانند با این وسیله سودمند سلامتی خود را تضمین کنند.

تاثیر دوچرخه ثابت باشگاهی:

مطمئناً بانوان برای لاغری و کاهش وزن نیاز مبرم به این وسیله دارند زیرا یکی از بهترین وسایل برای کاهش وزن و چربی می باشد. البته شما باید در کنار ورزش با دوچرخه ثابت باشگاهی یک برنامه هدفمند غذایی نیز داشته باشید تا بتوانید به سرعت به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید.

بنابراین بهتر است اول یک برنامه تغذیه اصولی و حرفه ای برای خود تنظیم کنید و سپس با خریداری کردن یک دوچرخه ثابت باشگاهی به این مهم دست پیدا کنید.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده انواع دوچرخه های ثابت باشگاهی می باشد، تمامی برندها و کالاهای ورزشی در این مجموعه از اجناس درجه یک و اورجینال میباشند بنابراین با خیالی آسوده می توانید  خرید دوچرخه ثابت اسپینینگ را از این مرکز خرید انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم تمامی تجهیزات باشگاهی و ورزشی خود را با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می‌ کند.

اهمیت دوچرخه ثابت باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم:

دوچرخه ثابت باشگاهی جزء وسایلی است که از آن برای تمرینات هوازی استفاده می شود و امتیازات آن بسیار زیاد می باشد. یکی از شاخص ترین فواید تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی بهبود در سیستم قلبی عروقی کاربر می باشد. وقتی یک شخص از سلامت سیستم قلبی عروقی بهره‌مند باشد مطمئناً به واسطه این امتیاز به سرعت تمامی مشکلات بدن آن رفع می شود زیرا مهمترین علت بهبود مشکلات فیزیکی خون رسانی به نقاط آسیب دیده می باشد، بنابراین اگر سیستم قلبی عروقی در سطح ایده‌آلی باشد تمامی امراض به سرعت از بین می روند.

اگر می خواهید به تناسب اندام و بهبود سطح سیستم قلبی-عروقی دست پیدا کنید می بایست حداقل در هفته سه بار و هر بار نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه از دوچرخه ثابت باشگاهی استفاده کنید. شما می توانید تا ۵ بار در هفته نیز از این وسیله استفاده کنید و نتیجه خارق العاده در سلامتی خود را در کوتاهترین زمان ببینید.

خصوصیات دوچرخه ثابت باشگاهی:

دوچرخه ثابت باشگاهی، تمرینی مهیج و سرگرم کننده است. هنگامی که فرد ورزشکار به این تمرینات عادت کند و سابقه طولانی در این زمینه به دست آورد این امر باعث ترشح هورمون اندورفین در بدن خواهد شد، هورمون اندورفین یک هورمون شناخته شده برای نشاط و شادابی است. بنابراین توصیه می‌کنیم که نه تنها در اماکن ورزشی بلکه در خانه نیز از این وسیله سودمند بهره ببرید و تمام اعضای خانواده را ترغیب به استفاده از این دستگاه کنید.

دوچرخه ثابت باشگاهی به سرعت می تواند لاغری و کاهش وزن را برای شخص استفاده کننده به ارمغان آورد، بنابراین بانوان می‌توانند در خانه نیز از آن استفاده کنند.

فروشگاه هایپرجیم یکی از بزرگترین مراکز ارائه کننده مدلهای مختلف دوچرخه ثابت باشگاهی میباشد.

شما می توانید خرید خود را از فروشگاه معتبر هایپرجیم با قیمت های نازل و متناسب با قدرت خرید تمامی اقشار جامعه انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()