نکات مهم خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم:

امروزه یکی از دغدغه های مهم بسیاری از افراد که به ورزش های خاص گرایش ندارند، تناسب اندام می باشد. دلایل بسیار زیادی برای ورزش نکردن این افراد وجود دارد اما به هر حال این افراد می بایست برای سلامت فردی خود ورزش کردن را آغاز کنند. برای راحتی کار این اشخاص، تردمیل یکی از وسایل محبوب در این زمینه می باشد که به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می است. اما نکته مهم  خرید تردمیل است که همیشه برای خریداران چالش به حساب آمده است، زیرا برندها و قیمت های بسیار گوناگونی در سطح بازار وجود دارد و همینطور مطالبی که خریداران در مورد خرید تردمیل باید بدانند بسیار محدود است. ما در این مقاله می خواهیم پیرامون خرید تردمیل صحبت کنیم.

مهم ترین نکته خرید تردمیل:

یکی از مواردی که در هنگام خرید تردمیل حتماً باید به آن توجه کرد سرعت تردمیل میباشد. سرعت تردمیل باید طوری باشد که به راحتی وزن کاربری که روی آن رفته است را تحمل کند، البته این موضوع ارتباط مستقیم با قدرت موتور نیز دارد. اما هر تردمیل به صورت استاندارد دارای یک شاخص وزنی می باشد، به این ترتیب که تولید کنندگان برای هر مدل از تردمیل یک وزن خاص را در نظر گرفته اند و هرگز نباید از افرادی که وزنشان، از وزن مشخص شده تردمیل بیشتر است از آن دستگاه استفاده کنند. مثلا اگر می‌خواهید برای مصارف خانگی تردمیل تهیه کنید باید بالاترین وزن موجود در خانواده را مد نظر داشته باشید و سپس نسبت به آن تردمیل خود را خریداری کنید. حتماً توجه داشته باشید که دقیقاً تردمیلی که قرار است خریداری کنید نباید میزان تحمل وزن آن، برابر با سنگین وزن ترین فرد خانواده باشد بلکه باید همیشه توان وزنی تردمیل چند کیلوگرم بالاتر باشد. به عنوان مثال اگر سنگین وزن ترین فرد خانواده ۹۰ کیلو گرم وزن داشته باشد باید دستگاهی با توانایی ۱۰۰ کیلوگرم خریداری شود. ‌این نکته باعث می‌شود در طولانی مدت تردمیل شما به هیچ عنوان دچار مشکل نشود.

شما میتوانید برای مشاوره و خرید تردمیل به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید، فروشگاه هایپرجیم آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

خرید تردمیل از فروشگاه معتبر هایپرجیم :

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص خرید این دستگاه صحبت کنیم و نکاتی را که در هنگام خرید باید به آنها توجه کرد را اذعان کنیم.

سوالاتی که در این خصوص برای خریداران مطرح می شود سوالاتی است از قبیل:

چطور بدانیم یک تردمیل کیفیت خوبی دارد؟

تردمیل های گران قیمت با کیفیت‌ تر هستند؟

آیا در هنگام خرید تردمیل باید وزن افراد را در نظر گرفت؟

و سوالاتی از این قبیل که ذهن خریداران را مشغول کرده است، سعی این مقاله این است که نکات مهم را عنوان کند.

نکات مهم برای خرید تردمیل:

اولین نکته در خصوص خرید تردمیل باشگاهی که حائز اهمیت است بدنه تردمیل می باشد، امروزه تردمیل ها را بیشتر از فولاد مخصوص تولید می شوند. البته در ساخت برخی از آنها از آلومینیوم مقاوم نیز استفاده می شود. دلیل اصلی استفاده از این نوع فلزات وزن افرادی است که از این دستگاه استفاده می‌کنند، زیرا ارتباط مستقیمی بین استحکام بدنه و وزن افراد وجود دارد.

مطلب دوم که در خصوص خرید تردمیل باید به آن توجه کرد موتور این دستگاه می باشد. مهمترین وجه تمایز قیمت ها در تردمیل ها موتور آنها می باشد، زیرا این پارامتر در سنجش کارایی این دستگاه بسیار مهم است. عموماً موتور تردمیل ها تا ۷ اسب بخار نیز قدرت دارند، در واقع چیزی که تسمه نقاله این دستگاه را به حرکت در می آورد و می تواند وزن افراد را تحمل کند قدرت موتور تردمیل می باشد. هر چه قدرت موتور بیشتر باشد راحت تر تسمه نقاله را با هر وزنی به گردش در می آورد.

یکی از دغدغه‌های مهم در خرید تردمیل مراجعه به مرکز خریدی است که دارای اعتبار و اجناس با کیفیت باشد، در این خصوص می‌توان نام فروشگاه هایپرجیم را عنوان کرد. فروشگاه هایپرجیم دارای بهترین نوع تردمیل ها با قیمت ها و کیفیت های متفاوت می باشد و شما به راحتی میتوانید خرید تردمیل مورد نظر خود را در این مرکز انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()