نحوه خرید تردمیل از هایپرجیم :

امروزه تردمیل دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین جامعه ورزشکاران شده است. راحتی، توام با لذت و کارآمدی این دستگاه باعث شده است میزان علاقه ورزشکاران به این وسیله هر روز بیشتر از دیروز باشد. بنابراین تنها نکته در خصوص این وسیله اطلاعات در مورد خرید تردمیل می باشد. چنانچه شما دارای اطلاعات خوبی در این زمینه باشید می توانید در  خرید تردمیل موفق عمل کنید.

نکاتی که باید در خصوص خرید تردمیل به آن توجه شود عبارت است از:

میزان استحکام و آلیاژ در بدنه تردمیل

نوع موتور تردمیل که در آن به کار رفته است

سرعت تردمیل برمبنای کیلومتر بر ساعت

میزان توانایی تردمیل در رابطه با وزن افراد

ایمنی افراد در هنگام استفاده از تردمیل.

در خصوص مطالب بالا شما می توانید در هنگام خرید از فروشنده تمامی سوالات خود را بپرسید و آنها را یادداشت کنید تا در موقع لزوم از آنها استفاده کنید.

در خصوص خرید تردمیل:

یکی از مسائل بسیار مهم که در بالا به آن اشاره شد ایمنی در هنگام استفاده از تردمیل می باشد. برخی از تردمیل ها گیره هایی در آنها تعبیه شده است که شما می توانید آنها را به لباس خود متصل کنید و باعث ایمنی شما در حین حرکت می‌شود. زیرا تا هنگامی که شما به صورت حرفه ای می خواهید از تردمیل استفاده کنید. باید بتوانید تعادل خود را در هنگام دویدن روی آن حفظ کنید، لذا امکان دارد با تکان های ناگهانی، اگر شما توسط این گیره ها کنترل نشوید زمین بخورید و باعث آسیب دیدگی در اندام های خود شوید. این گره ها هنگامی که از لباس شما جدا می شوند باعث خاموشی دستگاه خواهند شد، نکته حائز اهمیت این است که تمامی تردمیل های استاندارد باید این گیره ها را داشته باشند بنابراین در هنگام خرید تردمیل به این نکته توجه کنید.

اگر می خواهید دستگاه استاندارد و کاملی را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه هایپرجیم دیدن کنید و خرید خود را از هایپرجیم انجام دهید.

اهمیت خرید تردمیل در فروشگاه بسیار مهم هایپرجیم :

در این مقاله می خواهیم در خصوص خرید تردمیل صحبت کنیم.

هنگام  خرید تردمیل باشگاهی باید به نکاتی مانند:

شیب دستگاه مورد نظر

قیمت مدلهای مختلف تردمیل

تردمیل چند منظوره و تک منظوره

تردمیل های باشگاهی و تردمیل های خانگی.

یکی از مواردی که بسیار در مورد خرید تردمیل ها سوال می شود مقوله شیب در مدل های مختلف تردمیل است.

در خصوص این موضوع می‌توان گفت که ارتباط مستقیمی با قیمت تردمیل دارد، البته در هر دو مدل خانگی و باشگاهی تردمیل این ویژگی وجود دارد. در خصوص شیب تردمیل می توان گفت که این مزیت به دو مدل طراحی شده است:

مدل اول برقی

مدل دوم دستی.

خرید تردمیل در انواع مختلف:

همانطور که از نام شیب برقی کاملا می شود متوجه مکانیزم کاری آن شد، کار با مدل برقی بسیار راحت است. اما نکته حائز اهمیت این است که تردمیل هایی که این ویژگی را دارند مطمئنا با افزایش قیمت روبرو هستند به همین دلیل شما در هنگام خرید تردمیل می توانید این نکته را ارزیابی کنید و چنانچه با هزینه و مقدار پول در نظر گرفته شما منطبق بود آنرا در خرید تردمیل لحاظ کنید. البته در خصوص هزینه ها باید گفت که افرادی که از تردمیل خانگی استفاده می کنند بیشتر به سمت شیب دستی تردمیل سوق پیدا می کنند، دلیل آن هم این است که در مصارف خانگی زمان آنچنان در اولویت نیست اما در مدل باشگاهی مطمئناً زمان بسیار حائز اهمیت است.

مثلاً مجموعه‌هایی که خرید تردمیل باشگاهی را انجام می دهند راغب به خرید مدل شیب برقی آن هستند، زیرا اعضای باشگاه در زمان تمرین نسبت به برنامه تمرینی خود زمان را تنظیم می کنند و مطمئناً روش شیب دستی وقت آنها را تلف خواهد کرد.

برای خرید تردمیل خریداران عزیز می توانند به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنند، مرکز خرید هایپر جیم با دارا بودن پرسنلی مجرب می تواند شما را در خصوص خرید تردمیل مورد نظرتان کاملاً راهنمایی کند و شما مطمئناً از خرید خود کاملاً راضی خواهید بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()