انواع تردمیل در هایپرجیم:

تردمیل وسیله ای است که می توان از آن برای ورزش کردن استفاده کرد، در واقع این وسیله، دویدن را برای شما شبیه سازی می کند. این وسیله با داشتن یک نمایشگر بر روی خود می تواند پارامتر هایی مانند:

ضربان قلب

زمان تمرین

سرعت

مسافت و غیره را برای شما نمایش دهد. فروش تردمیل توسط هایپرجیم با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

در واقع قسمتی که این نمایشگر تعبیه شده است نقطه میباشد که در هنگام تمرین دقیقاً چشم شما روی آن متمرکز خواهد شد. بنابراین تمامی تنظیمات و موارد قابل مشاهده را تولید کنندگان در این مکان تعبیه کرده اند و شما در هنگام ورزش کردن به راحتی می توانید پارامترهای مربوطه را مدیریت کنید. در کنار این نمایشگر دکمه های وجود دارد که شما می توانید دستگاه را با آنها تنظیم و بنا به خواسته خود مدیریت کنید. اگر تردمیل خریداری شده توسط شما از برند معتبر و معروف باشد مطمئناً دارای آپشنهای متعددی می باشد، یکی از گزینه هایی که یک تردمیل خوب از آن بهره مند است آپشن پخش موسیقی می باشد. شما می توانید در هنگام تمرین موسیقی مورد نظر و دلخواه تان را که با یک کارت حافظه به تردمیل متصل کرده اید پخش کنید و تمرینی توأم با لذت و آرامش داشته باشید.

عملکرد تردمیل:

در واقع تردمیل بخشی به نام تسمه دارد که شما می توانید روی آن تسمه بدوید، این تسمه به شما کمک می کند که دویدن را بدون طی کردن مسافت انجام دهید. تسمه ها در تردمیل های گوناگون دارای طول و عرض متفاوتی هستند. البته شما باید در نظر داشته باشید که تردمیل موردنظر شما نباید از ۴۴ سانتی متر عرض تسمه آن کمتر باشد این نکته بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید.

شما می توانید به فروشگاه هایپرجیم رفته و از نزدیک مدل های گوناگون و بیشمار تردمیل را مشاهده کنید. اجناسی که در فروشگاه هایپرجیم وجود دارند بسیار با کیفیت و درجه یک می باشند.

خرید پرکاربرد ترین تردمیل از هایپر جیم:

امروزه به دلیل زندگی ماشینی و غذاهای آماده بسیاری از افراد دچار مشکلات قلبی عروقی شده اند که ناشی از چربی های ناسالم میباشند.

از طرفی مشغله بسیار زیاد در زندگی افراد به آنها اجازه نمی‌دهد که به فعالیت های فیزیکی روی آورند، بنابراین با مشکلات جدی در سلامت خود مواجه شده‌اند.

بر همین اساس دستگاهی به نام تردمیل در تولیدات بسیار انبوه وارد جامعه شده اند، این دستگاه ها یک وسیله بسیار کارآمد برای ورزش می باشند و نیاز به فضای خاصی ندارد، افراد می‌توانند پس از خریداری این دستگاه آن را در گوشه ای از اتاق قرار دهند و در اوقات فراغت با آن ورزش کنند و سلامت از دست رفته خود را برگردانند.

اگر به شکل صحیح و اصولی از این دستگاه استفاده شود می‌تواند در هر ساعت کار، میزان قابل توجه ۷۰۰ کالری از یک فرد بگیرد و مطمئناً منتج به تناسب اندام آن فرد خواهد شد. البته در این خصوص باید افراد یک برنامه حرفه ای برای ورزش و تغذیه در اختیار داشته باشند تا نتیجه ای بهتر و سریعتر حاصل شود. مطمئنا اگر اصلاح برنامه غذایی در سبد غذایی افراد وجود داشته باشد، ورزش کردن با تردمیل باعث می شود در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسند و تمام مشکلات قلبی عروقی، بالا بودن میزان چربی، بالا بودن کربوهیدرات بدن و همچنین سوخت و ساز قند بدن را به شدت کاهش دهند.

تردمیل های هایپرجیم:

سعی کنید برای  خرید تردمیل باشگاهی به دنبال قیمت های پایین و ارزان نباشید زیرا اکثر تردمیل ها در قیمت های پایین کیفیت و مرغوبیت مناسبی ندارند و اکثراً آپشن های بسیار کمی دارند.

یکی از مراکزی که تمامی برندهای تردمیل را پوشش می دهد مرکز خرید بزرگ هایپرجیم می باشد، مجموعه هایپرجیم توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده می تواند به خریداران در جهت یک خریده مناسب و ایده آل کمک شایانی می کند. بنابراین حتما از این مجموعه خرید، دیدن کنید.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()