اهمیت مناسب ترین قیمت تردمیل ها در فروشگاه بزرگ هایپرجیم:

در این مقاله میخواهیم پیرامون بحث  قیمت تردمیل  ها صحبت کنیم. درخصوص قیمت تردمیل ها پارامتر های مهمی را باید در نظر گرفت، این پارامتر ها عبارت است از:

سایز تسمه

افرادی که می‌خواهند یک تردمیل ایده آل و مناسب را برای ورزش کردن انتخاب کنند باید به سایز تسمه آن دقت کنند، سایز تسمه حتماً باید ۴۸ اینچ پهنا داشته باشد. مطمئناً اندازه تسمه در قیمت تردمیل تاثیر بسزایی دارد و هرچه سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میباشد.

سرعت تردمیل

خریدارانی که می‌خواهند از تردمیل برای مصارف حرفه ای و دویدن طولانی مدت استفاده کنند حتماً باید توجه داشته باشند که سرعت این دستگاه کمتر از ۱۶ کیلومتر بر ساعت نباشد، این مزیت نیز در قیمت  خرید تردمیل تاثیر گذار خواهد بود.

استحکام تردمیل

برای ارزیابی استحکام تردمیل می‌توانید روی آن بدوید و چنانچه لرزشی در بدنه احساس نکردید تردمیل مورد نظر استحکام بالایی خواهد داشت، البته هرچه استخدام تردمیل بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میباشد.

شیب تردمیل

شیب تردمیل یکی از مسائل مهم در خصوص قیمت تردمیل می باشد، تردمیل مورد نظر شما نباید شیب آن از ۱۰ درصد کمتر باشد و حتماً قابلیت بالای ۱۰ درصد شیب را داشته باشد. مطمئناً این ویژگی قیمت آن را نیز بالا خواهد برد، اما در کنار قیمت بالای تردمیل کارایی آن نیز بسیار بیشتر خواهد شد.

 

عوامل موثر بر قیمت تردمیل:

ظرفیت وزنی تردمیل

در هنگام خرید تردمیل باید دقت داشته باشید که تردمیل مورد نظر حداقل ۱۰ الی ۱۵ کیلو بیشتر از وزن شما را ساپورت کند، این امر باعث می شود که وقتی شما روی تردمیل ورزش می کنید موتور آن در هنگام کار فشار کمتری را تحمل کند.

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش تردمیل فروشگاه هایپرجیم می باشد. قیمت تردمیل هایپرجیم متناسب با قدرت خرید جامعه تعیین شده است، بنابراین در خصوص قیمت های فروشگاه هایپرجیم می توان گفت که دارای  قیمتهای بسیار  نازلی می‌باشد.

قیمت تردمیل های حرفه ای در هایپرجیم:

قیمت تردمیل مقوله ی با ارزشی است که در این مقاله به توضیح آن می پردازیم. یکی از دستگاه های پر استفاده در محیط های ورزشی تردمیل می باشد. امروزه تولید کنندگان این وسیله به واسطه پیشرفت تکنولوژی آپشن ها و قابلیت های زیادی برای این دستگاه در نظر گرفته اند. بنابراین یک دستگاه چند منظوره به راحتی می تواند تمام خواسته های یک ورزشکار را برآورده سازد. لازم به ذکر است که دستگاهی با همچین قابلیت هایی مطمئناً قیمت بالایی نیز خواهد داشت.

درخصوص قیمت تردمیل می توان گفت که این دستگاه بنا به آپشن ها و توانایی هایی که دارد قیمت آن تعیین می شود. بنابراین قیمت تردمیل وابسته به توانایی‌ های آن تعیین میشود. در ادامه برخی از این توانایی ها را در توضیح خواهیم داد. مطمئناً تردمیلی که بتواند برنامه حرفه ای را جوابگو باشد باید موتوری قوی در آن تعبیه کرده باشند، قیمت تردمیل ها بسته به نوع موتور بالا و پایین می شود.

یکی دیگر از عواملی که قیمت تردمیل را تعیین می کند توانایی نمایش دادن ضربان قلب می باشد، این مدل از تردمیل ها مطمئناً قیمت بیشتری دارند اما این آپشن کاملاً می تواند به ورزشکار کمک کند.

مسائل مهم در قیمت تردمیل:

مسئله بعدی که در قیمت تردمیل تعیین کننده است تواناییهای این دستگاه در اتصال به اپلیکیشن ها و وب سایتهای مخصوص ورزش می باشد، شما میتوانید با این اَپ ها و وب سایتها آموزش تمرینات ورزشی را فرا بگیرید.

یکی دیگر از پارامتر های تعیین کننده در قیمت تردمیل شیب بالا و پایین این دستگاه می باشد. مطمئناً تردمیلی که بتواند سرپایینی و سربالایی را شبیه سازی کند قیمت بیشتری خواهد داشت و در عوض این امتیاز می تواند چربی سوزی و کالری سوزی شما را چند برابر کند.

برای اینکه خریداران بتوانند خریدی منطبق با خواسته ها و نیازهای خود داشته باشند و هرگز از خرید خود پشیمان نشوند می توانند به مرکز خرید هایپرجیم مراجعه کنند، در مرکز خرید هایپرجیم مشاوران حرفه ای و زبده ای وجود دارند که می توانند شما خریداران را برای یک خرید مناسب راهنمایی کنند.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()