ارزان ترین قیمت تردمیل در فروشگاه هایپرجیم:

در خصوص قیمت تردمیل می توان گفت که برخی از امکانات و آپشن های تردمیل قیمت آنها را تعیین می کند، به عنوان مثال قدرت و توان موتور تردمیل یکی از پارامترهای مهم قیمت‌ گذاری آن است. اگر شما فعالیت های روزانه تان با تردمیل بسیار زیاد است باید دستگاهی را انتخاب کنید که توان موتور آن بالا باشد تا بتواند جوابگوی نیاز شما باشد. عموماً نباید توان موتور تردمیل از 4 اسب بخار کمتر باشد، البته این معیار برای فعالیت های متوسط عنوان شد.

مطمئناً هر چه توان موتور در تردمیل قوی تر باشد کارایی و دوام آن بیشتر است و طبعاً  قیمت تردمیل نیز بالاتر است. البته یک پارامتر دیگر هم در انتخاب موتور دخیل است و آن هم وزن فردی است که می‌خواهد از تردمیل استفاده کند. بنابراین شما بسته به میزان فعالیتی که دارید تردمیل را انتخاب کنید. اگر فعالیت ورزشی شما زیاد می باشد و دستگاهی را انتخاب کنید که توان موتوری آن ضعیف باشد مطمئناً به واسطه وزن شما موتور تردمیل دوامی در استفاده طولانی مدت نخواهد داشت. بنابراین شما ناچارید از تردمیل هایی با توانایی موتور قویتر استفاده کنید و در نتیجه قیمت تردمیل بالا خواهد رفت.

بهترین قیمت تردمیل را با ما تجربه کنید:

موضوع بعدی که می تواند قیمت تردمیل ها را بالا ببرد وارانتی و ضمانت نامه این دستگاه می باشد، مطمئناً دستگاهی که ضمانت نامه داشته باشد دوام بسیار زیادی هم خواهد داشت بنابراین اگر قیمت فروش تردمیل باشگاهی بالا باشد ارزش آن را دارد زیرا دیرتر خراب می‌شود و چنانچه خراب شود به‌ راحتی با استفاده از ضمانت‌ نامه‌ و وارانتی آن می توانید اقدام به تعمیر و یا حتی تعویض آن کنید.

یکی از معتبرترین مراکز خرید تردمیل فروشگاه هایپرجیم است، فروشگاه هایپرجیم افتخار این را دارد که تمامی تردمیل های خود را با ضمانت به خریداران ارائه می کند. بنابراین خریداران با خیالی آسوده خرید خود را در این مرکز فروش انجام می دهند.

قیمت تردمیل های باشگاهی و خانگی موجود در هایپرجیم:

امروز قیمت تردمیل باعث شده است که خریداران تحقیقات زیادی در این زمینه داشته باشند و حتی برخی از آنها از آپشن های خاصی که در این وسیله وجود دارد به واسطه قیمت بالای آن چشم پوشی می کنند. حتی برخی دیگر به دنبال آپشن‌های بیشتر هستند و به هیچ عنوان نگران گرانی قیمت تردمیل نیستند. با تمام این اوصاف هر دو قشر باید تحقیقاتی در این زمینه داشته باشند تا بتوانند دقیقاً خرید مورد نظر خود را انجام دهند و به هیچ عنوان از خرید خود پشیمان نشوند، خصوصاً که اکثر تردمیل ها قیمت بالایی دارند و در این خصوص پشیمان شدن برای کاربر گران تمام خواهد شد.

مواردی که قیمت تردمیل ها را تعیین می کند بسیار زیاد است اما در ادامه این مقاله می خواهیم پیرامون همین موضوع صحبت کنیم.

عوامل مهم موثر بر قیمت تردمیل:

یکی از عوامل مهم که روی قیمت تردمیل تاثیر میگذارد موتور این دستگاه می باشد، هرچه این موتور قوی تر باشد مطمئناً قیمت آن نیز بیشتر است. موتور دستگاه در واقع قلب تپنده یک تردمیل میباشد و تمامی فعالیتهای تردمیل را این این قطعه مهم انجام می دهد. تردمیل هایی که برای مصارف طولانی مدت مثل باشگاه ها و مراکز ورزشی استفاده می شوند باید توانایی موتور آنها بالا باشد تا در استفاده های طولانی آسیبی به آن نرسد. بنابراین اگر قیمت تردمیل بالاتر باشد به هیچ عنوان نباید از آن صرف نظر کرد، زیرا قیمت بالا در این دستگاه موتور قوی تری را نیز به همراه خواهد داشت و دوام و استقامت تردمیل بسیار زیاد خواهد شد.

اگر شما نیاز ورزشی تان بسیار محدود می باشد می توانید از تردمیل دستی یا همان مکانیکی استفاده کنید. در خصوص قیمت تردمیل در مدل مکانیکی باید گفت که این دستگاه ها قیمت بالایی ندارند.

فروشگاه هایپرجیم یکی از مراکز خرید بسیار قوی در این زمینه است و دارای تمامی مدل های تردمیل اعم از مکانیکی و برقی می باشد. قیمت تردمیل در مرکز خرید هایپرجیم بسیار مناسب است.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()