تردمیل های منحصر به فرد در هایپرجیم :

مطمئناً امروز اسم این دستگاه برای بسیاری از افراد کاملا آشنا است، قابلیت ها و کارکرد تردمیل را تقریباً همه می دانند.

از تردمیل برای چربی سوزی و ایده آل شدن وزن استفاده می‌کنند. برای اینکه با این دستگاه بیشتر آشنا شوید باید در خصوص اجزای اصلی آن را شناخت داشته باشید، در ادامه این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم.

اجزای اصلی تردمیل:

نمایشگر

در واقع نمایشگر این دستگاه را در قسمتی از آن تعبیه کرده اند که کاملاً در زاویه مستقیم دید کاربر باشد، به این ترتیب کاربر می تواند تمامی اتفاقاتی را که پیش رویش می باشد توسط این نمایشگر مدیریت کند.

اتفاقات و تغیراتی که پیش روی شماست عبارت است از:

مسافتی که شما روی این دستگاه طی کرده اید

سرعت تمرینات شما

میزان کالریی که روی این دستگاه می سوزانید

شیبی که برای تمرین در نظر گرفته اید

مدت زمان تمرین شما بر روی این دستگاه

ضربان قلب در طول تمرین و غیره.

آپشن های دیگری نیز بر روی این دستگاه وجود دارد که شما می توانید از طریق نمایشگر به آنها دسترسی داشته باشید.

تسمه تردمیل

تسمه این دستگاه بخشی از تردمیل است که کاربر بر روی آن می رود، البته در مدل های مختلف این دستگاه اندازه طول و عرض این تسمه ها متغیر میباشد. در نظر داشته باشید یک تردمیل استاندارد نباید اندازه تسمه آن از ۴۴ سانتی متر کمتر باشد.

موتور تردمیل

در واقع قلب تپنده این دستگاه موتور آن است، هر برند دارای یک موتور با توان و قدرت متفاوت می باشد. توجه داشته باشید که موتور این دستگاه حتماً در حداقل توان یعنی دو اسب بخار باشد و اگر زیر این میزان باشد، تردمیل مورد نظر  قدرت و کارایی ویژه ای نخواهد داشت.

یکی از مراکز مهم و مرجع فروش تردمیل مجموعه خرید هایپرجیم می باشد، مجموعه بزرگ هایپرجیم با ارائه تمامی برندهای این دستگاه این اطمینان را به شما می دهد که بتوانید دستگاه مورد نظر خود را از میان بهترین برندها انتخاب کنید.

انواع مختلف تردمیل های موجود در فروشگاه بزرگ هایپرجیم :

امروزه این دستگاه به یک ابزار ورزشی پرکاربرد تبدیل شده است، تردمیل ها انواع گوناگونی دارند که در نوع خانگی و باشگاهی در بازار میتوان آنها را یافت.

از این وسیله برای ورزش های هوازی مانند دویدن استفاده می‌شود. از تردمیل ها می‌توان در کنار وسیله هایی مانند دوچرخه ثابت و اسکی فضایی در محیط های باشگاهی و منزل استفاده کرد.

امروزه عموماً جوانان برای رسیدن به تناسب اندام به سمت ورزش ترغیب شده اند، البته تجهیزات و لوازم های ورزشی جدید نیز در رشد این انگیزه بی تاثیر نبوده است. تردمیل وسیله ای است که به هیچ عنوان به فضای خاصی برای ورزش کردن نیاز ندارد و در یک فضای ۲×۲ نیز به راحتی می توان از این وسیله استفاده کرد. همین امر باعث شده است محبوبیت بسیار زیادی در بین ورزشکاران به دست آورد.

تنوع تردمیل ها:

البته تنوع و قابلیتها و آپشن های این دستگاه نیز در این محبوبیت بی تاثیر نبوده است.

ورزشکاران به راحتی می توانند با استفاده از تردمیل تمامی نقص های اندامی خود را که به واسطه چربی و کربوهیدرات به وجود آمده‌ اند، برطرف کنند. البته یک نکته مهم که حائز اهمیت می‌باشد این است که هیچ تردمیل یا وسیله ورزشی نمی تواند اندام شما را در حالت تناسب حفظ کند، بلکه شما باید با یک برنامه غذایی منظم، مرتب و دائمی در کنار ورزش مستمر به این مهم دست پیدا کنید. بنابراین افرادی که فکر می کنند تنها با ورزش کردن روی تردمیل می توانند به تناسب اندام برسند سخت در اشتباه هستند. این افراد باید پارامتر هایی مانند تغذیه، برنامه ورزشی و وسیله‌ای ورزشی را در کنار هم داشته باشند.

امروزه خرید تردمیل خانگی با تنوع اجناس و همینطور برندهای نامرغوب بسیار سخت شده است، بنابراین اگر می خواهید یک خرید مطمئن داشته باشید توصیه می کنیم از فروشگاه هایپرجیم دیدن کنید. هایپرجیم با ارائه بهترین برند ها و با کیفیت ترین تردمیل ها توانسته است در بین فروشگاههای دیگر محبوبیت بیشتری کسب کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()