خرید اسکی فضایی از هایپرجیم:

در خصوص بحث اسکی فضایی باید گفت که این دستگاه یک دستگاه بسیار نوین و مدرن می باشد که بسیار شکیل و با کلاس بالایی ساخته شده است. اگر بخواهیم اسکی فضایی باشگاهی را تعریف کنیم می توانیم برای آن یک تعریف ساده عنوان کنیم و آن هم این تعریف می باشد:

فروشگاه هایپرجیم - درباره اسکی فضایی خانگی Orbi trac:

اسکی فضایی خانگی مذکور از عملکرد مگنتی برخوردار می باشد، در این اسکی فضایی خانگی  ورزشکار قادر است مقدار شدت سفتی پدال را به شکل دستی تنظیم کند. در نظر داشته باشید که این اپتیکال خانگی به وسیله ی زنجیر سیستم انتقال نیرو به ورزشکارا مهیا می کند.

فروشگاه هایپرجیم - ظرفیت تحمل اسکی فضایی خانگی Orbi trac:

همانطور که میدانید مهمترین پارامتر در خصوص خرید اسکی‌ فضایی خانگی میزان ظرفیت تحمل وزنی دستگاه می باشد، در پیرو این موضوع باید اذعان کنیم که این اسکی فضایی خانگی قادر است به میزان ۱۰۰ کیلوگرم وزن فرد را تحمل کند.

فروشگاه هایپرجیم - ویژگی های اسکی فضایی خانگی Orbi trac:

یکی از ویژگی های شاخص خرید اسکی فضایی خانگی امکان تنظیم ارتفاع دسته های متحرک آن به وسیله ورزشکار می باشد.

از دیگر ویژگی‌ های این اپتیکال خانگی می توان به دسته های ثابت آن اشاره کرد، این دسته ها دارای سنسور ضربان قلب هستند و در واقع این سنسور میزان ضربان قلب ورزشکار در هنگام فعالیت را به او انتقال می دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌ های این دستگاه در ساختار آن لحاظ شده است، در واقع این اسکی فضایی خانگی دارای چرخ های در جلوی خود می باشد که کاربر قادر است به وسیله این چرخ ها دستگاه را در خانه به راحتی جابه جا کند.

فروشگاه هایپرجیم - قابلیت تنظیم شدت سفتی پدال اسکی فضایی خانگی Orbi trac:

ورزشکاران می توانند با قابلیت تنظیم شدت سفتی پدال اسکی فضایی خانگی که به شکل مگنتی می باشد شدت و درجات تمرینات ورزشی خود را کاهشی و افزایشی کنند، بدیهی است که این امکان ورزشکار را قادر می‌سازد تا میزان چربی سوزی خود را افزایش دهد.

فروشگاه هایپرجیم - زین اسکی فضایی خانگی Orbi trac:

زین اسکی فضایی خانگی مورد بحث قابلیت تنظیم را دارا می باشد. در واقع با این قابلیت تنظیم زین در این دستگاه، کاربر و ورزشکار قادر خواهند بود به صورت نشسته نیز فعالیت های ورزشی خود را انجام دهند.

فروشگاه هایپرجیم - کمپانی سازنده و امتیازات اسکی فضایی خانگی Orbi trac:

این اسکی فضایی خانگی توسط یک کمپانی چینی که محصولات اورجینال و درجه یکی را به بازار عرضه می کند ساخته شده است. برای تایید کیفیت و اورجینال بودن دستگاه کمپانی آن را ۱۲ ماه گارانتی تعمیر کرده است.

فروشگاه هایپرجیم:

یکی از فروشگاه های مهم و معتبر در خصوص فروش تردمیل های گوناگون سایت اینترنتی فروشگاه هایپرجیم می باشد. این فروشگاه خدمات بسیار خوبی را به خریداران عرضه می کند. به عنوان مثال این دستگاه را فروشگاه هایپرجیم به تمامی نقاط کشور به صورت رایگان ارسال خواهد کرد. در نظر داشته باشید که اسکی فضایی خانگی Orbi trac برای ساکنین تهران نه تنها به صورت رایگان ارسال می شود بلکه نصب و راه اندازی آن نیز کاملا رایگان صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که فروشگاه هایپرجیم به استثنای فروش تجهیزات ورزشی تمامی تجهیزات آشپزخانه و غیره را نیز برای عرضه در سایت خود قرار داده است. تمامی وسایل و تجهیزات این مرکز فروش تماماً اورجینال و اصلی می باشند و خریداران می توانند این تجهیزات را همراه با اصالت کالا دریافت کنند. در خصوص قیمت وسایل و تجهیزات فروشگاه هایپرجیم باید اشاره کنیم که این فروشگاه دارای قیمت های بسیار مناسب و نازلی می باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()