امروزه مراکز متعددی در خصوص فروش تردمیل فعالیت می کنند اما نمی‌ توان به تمامی مراکز در این خصوص اعتماد کرد زیرا اجناس فیک و غیر اورجینال در کشور بسیار زیاد می باشد. توصیه ما به شما خریداران خرید از فروشگاه هایپرجیم می باشد. این فروشگاه یک فروشگاه دارای اعتبار و کاملاً شناخته شده است و به صورت ویژه در امر فروش  تردمیل خانگی و باشگاهی فعالیت دارد. قیمت هایی که برای تردمیل های این مرکز تعیین شده است بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در ادامه یکی از مدل های تردمیل را معرفی می کنیم، چنانچه تمایل دارید در خصوص این تردمیل اطلاعاتی کسب کنید می‌ توانید ما را همراهی نمایید.

فروشگاه هایپرجیم - درباره تردمیل خانگی دیادورا مدل DA350:

این تردمیل خانگی در دو نمونه توسعه و طراحی یافته است، در واقع نمونه اول تک کاره می باشد. این نمونه صرفاً یک تردمیل است و کاربر می تواند توسط آن فرآیند گرم کردن و دویدن را انجام دهد. نمونه دوم این تردمیل خانگی چند کاره طراحی شده است بنابراین به استثنای شبیه‌ سازی کردن فرآیند دویدن امکانات دیگری را نیز در اختیار ورزشکاران قرار می دهد به همین جهت در هنگام خرید حتماً به این دو نوع تردمیل دیادورا توجه فرمایید. مطمئناً قیمت های این دو مدل با یکدیگر پر توفیق دارند.

فروشگاه هایپرجیم - ابعاد تسمه و نمایشگر تردمیل خانگی دیادورا مدل DA350:

در واقع این تردمیل با طراحی ارگونومیک بسیار شکیل و زیبا ساخته شده است. ابعاد تسمه تردمیل خانگی دیادورا ۴۲×۱۲۰ سانتی متر می باشد، بی تردید این فضایی است که ورزشکار برای دویدن در اختیار دارد.

نمایشگری که برای این تردمیل خانگی در نظر گرفته شده است از نوع ال سی دی می باشد و درست در پیشانی دستگاه تعبیه شده است، بنابراین کاربر می‌تواند در هنگام فعالیت ورزشی خود به راحتی بر آن مسلط باشد و مواردی مانند:

زمان انجام تمرین

مسافت طی شده

میزان کالری مصرفی

و تعداد ضربان قلب را زیر نظر داشته باشد.

فروشگاه هایپرجیم - ظرفیت و قدرت موتور تردمیل خانگی دیادورا مدل DA350:

ظرفیت وزنی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است ۱۱۵ کیلوگرم می باشد، بی تردید ورزشکاران نباید از این مقدار ذکر شده وزنشان بیشتر باشد زیرا به تردمیل آسیب خواهند رساند.

توان موتور تردمیل خانگی دیادورا در مدل ذکر شده ۲ اسب بخار می باشد که به راحتی وزن ۱۱۵ کیلوگرم را می‌ تواند تحمل کند. در نظر داشته باشید که هارمونی بسیار خوبی در قدرت موتور و عرض تسمه توسط کمپانی به وجود آمده است و کاملا می تواند قدرت موتور را به صورت واقعی نمایش دهد. خرید تردمیل را ارزان از فروشگاه انجام دهید. 

فروشگاه هایپرجیم - سرعت دویدن و ضربه گیر های تردمیل خانگی دیادورا مدل DA350:

کاربر می تواند ۱۵ کیلومتر در ساعت بر روی این تردمیل بدود و این حداکثر سرعتی است که کمپانی دیادورا برای تردمیل مذکور شبیه سازی کرده است.

در خصوص ضربه گیر های این تردمیل می توان به ۵ ضربه گیر اشاره نمود. ۴ عدد از این ضربه گیرها در قسمت راست تردمیل تعبیه شده اند و ۴ عدد باقی مانده و در قسمت چپ تردمیل قرار گرفته اند. در واقع ضربه گیر ها وظیفه پیشگیری از آسیب های احتمالی را بر عهده دارند همچنین می توانند فشار حاصل از دویدن روی تسمه تردمیل را به حداقل برسانند. در نظر داشته باشید که ضربه گیر SDS سطح فناوری مورد استفاده از ضربه گیر را در تردمیل خانگی دیادورا ارتقا داده است.

فروشگاه هایپرجیم - برنامه تمرینی تردمیل خانگی دیادورا مدل DA350:

این تردمیل خانگی دارای ۲۵ برنامه پیش فرض می باشد که تنوع تمرینی زیادی را برای کاربران ایجاد خواهد نمود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()