کدام تردمیل باشگاهی هایپرجم

انتخاب از میان انواع  تردمیل باشگاهی نیز شما را به چالش می کشد. این دستگاه ها با قابلیت های مختلف به بازار عرضه می شوند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

قدرت موتور

قدرت موتور در تردمیل ها با واحد اسب بخار مشخص می شود. هر چه قدرت این دستگاه ها بیشتر باشد، روشن بودن آن ها به مدت طولانی نیز ممکن خواهد بود. همچنین تحمل وزن بیشتری را نیز دارد.

سرعت

هر تردمیلی در بازه سرعت محدودی کار می کند. پیش از خرید باید توجه داشته باشید که سرعت دستگاه مورد نظر شما در چه رنجی است. معمولا در توضیحات هر دستگاه پایین ترین و بالاترین سرعت دستگاه با واحد متر بر ثانیه درج شده است.

شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید. اما از آن جایی که در باشگاه ها افراد حرفه ای و آماتور هر دو از این دستگاه ها استفاده می کنند، بهتر است که انتخاب شما رنج بیشتری از سرعت را شامل شود. در غیر این صورت احتمالا افراد حرفه ای باشگاه شما را برای تمرین انتخاب نخواهند کرد.

تنظیم شیب

یکی از قابلیت هایی که معمولا اکثر تردمیل های باشگاهی دارند، امکان تنظیم شیب است. معمولا شیب های قابل تنظیم با تردمیل را به صورت درصد مشخص می کنند که همان عدد درجه شیب را نشان می دهد. برای خرید دستگاه حرفه ای به این پارامتر نیز باید توجه داشته باشید.  فروش تردمیل از طریق فروشگاه هایپرجیم انجم می گیرد. 

فن خنک کننده

برای انتخاب بهترین تردمیل باشگاهی هایپرجم بهتر است که به قابلیت های اضافی این دستگاه نیز دقت کنید. فن خنک کننده یکی از قابلیت های اضافی در این دستگاه است. این فن با فشار هوایی جزئی به دونده کمک می کند که اکسیژن بیشتری مصرف کند. از طرفی دیگر دی اکسید کربنی که توسط دونده تولید شده است، نیز پراکنده می شود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()