اگر دوست دارید عضلات پای شما قوی شود، اما زمان کافی برای رفتن به باشگاه را ندارید، بهترین انتخاب برای شما خرید تردمیل است. اما این دستگاه ورزشی را از کدام فروشگاه ها باید خرید؟

هایپرجیم یکی از بهترین و با سابقه ترین فروشگاه ها در حوزه فروش تردمیل است. فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم با تضمین کیفیت کالا همراه است. به همین دلیل است که فروش در این فروشگاه با استقبال زیادی مواجه شده که در ادامه دلایل این استقبال را با شما در میان می گذاریم.

هایپرجیم و فروش اینترنتی تردمیل

یکی از ویژگی هایی که این فروشگاه را از سایر فروشنده های تردمیل متمایز می کند، فروش آنلاین است. این روزها فروش آنلاین و غیرحضوری به خصوص برای افراد پرمشغله بسیار اهمیت دارد. هایپرجیم نیز با اولویت قرار دادن رفاه و آسایش مشتریان در حوزه فروش اینترنتی بسیار درخشان عمل کرده است.

این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک اعتبار خود را نشان می دهد. فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم به صورت اینترنتی درهای تازه ای از خرید این دستگاه ورزشی به روی شما باز می کند.

در این فروشگاه اینترنتی می توانید مدل های مختلفی از این دستگاه را مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای خرید انتخاب کنید. با خرید از این فروشگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید.

قیمت فروش تردمیل

اگر چه برای خرید تردمیل خانگی که عضلات شما را تقویت می کند، هزینه آن چنان مهم نیست، اما قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که تمام خریداران به آن توجه می کنند.

هایپرجیم با ارائه قیمت های مناسب در کنار تضمین کیفیت دستگاه های موجود در فروشگاه خود، یکی از برترین فروشگاه ها در این حوزه به شمار می آید. این فروشگاه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها جهت جلب اعتماد مشتریان خود عرضه می کند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش آنلاینچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()