این روزها خرید تردمیل با استقبال بی نظیری مواجه شده است. هیچ باشگاهی را مشاهده نمی کنید که این دستگاه ورزشی را نداشته باشد، از طرفی دیگر این روزها بسیاری از اشخاص نیز به دنبال خرید تردمیل برای خانه های خود هستند.

اما مسئله اصلی این است که تردمیل را از کدام فروشگاه خریداری کنیم؟ ما به شما خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم را پیشنهاد می کنیم. اما چرا هایپرجیم؟ با ما در این متن همراه باشید که خدمات و مزایای خرید از این فروشگاه را با شما در میان بگذاریم.

برندهای معتبر در هایپرجیم

انواع برندهای تولید کننده تردمیل در فروشگاه ما موجود هستند. تردمیل های تولید شده توسط این برندها توسط کارشناسان تایید شده اند. از این رو در خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم لحظه ای تردید نداشته باشید. تمام محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با اطمینان از اصل بودن این محصولات بهترین ها را برای ورزش انتخاب کنید. 

تردمیل را با بهترین قیمت از هایپرجیم بخرید

بدون شک قیمت در خرید تردمیل خانگی بسیار مهم است. تردمیل ها با توجه به انواع آن در قیمت های متنوعی به فروش می رسند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که مدل انتخابی شما از کدام گروه از تردمیل ها است یا چه قابلیت هایی دارد.

امکان مقایسه مدل های مختلف در وب سایت هایپرجیم

این فروشگاه امکان مقایسه مدل های متنوع را برای مشتریان خود فراهم کرده است که این از ویژگی های ممتاز فروشگاه هایپرجیم به شمار می آید. به این ترتیب مشتریان می توانند مدل های مورد نظر خود را با تمام ویژگی های آن ها در وب سایت هایپرجیم مشاهده کنند. در نهایت مدل های انتخابی خود را با یکدیگر مقایسه کرده و در آخر بهترین را با توجه به نیازهای خود بخرند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()