قسمت های مختلف تردمیل را بشناسید

برای این که بهترین تردمیل ها را خریداری کنید، باید پیش از هر چیزی با این دستگاه و اجزای آن آشنا شوید. این دستگاه قسمت های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

تسمه

یکی از اصلی ترین قسمت های این دستگاه تسمه است؛ یعنی همان قسمتی که شما روی آن می دوید. تسمه های تردمیل عرض ها و طول های متفاوتی دارند که تفاوت در آن ها تنوع بالایی از تردمیل ها را به وجود آورده است. عرض ها و طول های متفاوت در تسمه های تردمیل قسمت این دستگاه را نیز دست خوش تغییر می کند.

موتور

موتور تردمیل مهمترین جز این دستگاه را تشکیل می دهد که با واحد اسب بخار از نوع DC سنجیده می شوند. انواع تردمیل ها در نوع ظرفیت موتور آن ها تفاوت دارند و با توجه به ظرفیت موتور وزن های متفاوتی را نیز تحمل می کنند.

صفحه نمایشگر

زمانی که تردمیل های فروشگاه هایپرجیم را از نزدیک مشاهده کنید، اولین قسمتی که به چشم شما می خورد، صفحه نمایش است. این قسمت اطلاعات بسیاری نظیر سرعت، مسافت، کالری، شربان قلب، زمان تمرین، شیب و غیره را در اختیار شما می گذارد. علاوه بر این در صفحه نمایشگر دکمه هایی تعبیه شده است که امکان تنظیم دستگه با آن ها وجود دارد.

ویبراتور

در برخی از مدل های موجود در فروشگاه هایپرجیم ویبراتوری در قسمت جلوی دستگاه وجود دارد. این قسمت به منظور رفع سلولیت استفاده می شود. البته امکانات دیگری مانند دسته شنا، کش، مسگری و جای دراز نشست نیز در برخی از مدل های تردمیل مشاهده می کنید. اگر به دنبال خرید این مدل ها هستید، فروشگاه هایپرجیم بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود.

تردمیل را از فروشگاه هایپرجیم بخرید

همان طور که گفتیم این فروشگاه انواع مختلفی از تردمیل ها را موجود کرده است. بنابراین مشتریان با توجه به نیاز خود امکان خرید هر تردمیلی مانند خرید تردمیل خانگی با هر امکاناتی را خواهند داشت.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش آنلاینچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()