این روزها تردمیل یکی از دستگاه های ورزشی محبوب به شمار می آید. به این ترتیب تمام باشگاه ها به این دستگاه چربی سوز برای تناسب اندام نیاز دارند.

اگر شما نیز به دنبال خرید این دستگاه ورزشی هستید، ما به شما خرید از میان  تردمیل باشگاهی در تردمیل آنلاین را پیشنهاد می کنیم. در ادامه نکاتی بیان می کنیم که خرید این دستگاه را برای شما آسان خواهد کرد.

ویژگی هایی که تردمیل های باشگاهی باید دارا باشند

در باشگاه افراد متفاوتی از تردمیل ها استفاده می کنند؛ بنابراین این دستگاه ورزشی باید به گونه ای باشد که تمام سلایق را پوشش دهد و امانات لازم برای تمرین تمام این افراد را دارا باشد. از این رو این دستگاه ها باید چند ویژگی مهم داشته باشند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تحمل وزن

همان طور که می دانید تردمیل ها تحمل وزن متفاوتی دارند. از آن جایی که افراد متفاوتی با وزن های مختلف به باشگاه مراجعه می کنند، بدون شک امکان تفکیک این افراد بر اساس وزن آن ها در باشگاه کار سختی است؛ بنابراین باید دستگاهی انتخاب کرد که تمام افراد امکان استفاده از آن را داشته باشند. با این وجود بهتر است که تردمیل های انتخابی شما تحمل وزن بین 150 تا 200 کیلوگرم را داشته باشند.

قدرت موتور بالا

در  خرید تردمیل های باشگاهی در تردمیل آنلاین به قدرت موتور این دستگاه های ورزشی نیز دقت کنید. بهتر است دستگاه هایی با قدرت موتور بین 3 تا 6 اسب بخار را انتخاب کنید. این دستگاه ها دیرتر فرسوده می شوند و تحمل وزنی بالاتری نیز دارند.

کفی

عرض و طول کفی که ورزشکاران روی آن می دوند، اهمیت زیادی دارد. بهترین تردمیل آن دستگاهی است که کفی آن حداقل 56 سانتی متر عرض و 152 سانتی متر طول داشته باشد.

تردمیل های باشگاهی را از فروشگاه تردمیل آنلاین بخرید

تردمیل های باشگاهی در تردمیل آنلاین مدل های متنوعی با کیفیت های متفاوت دارند. برای خرید این دستگاه ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. در خانه بنشینید و از میان مدل های این فروشگاه یکی از بهترین دستگاه ها را انتخاب و خریداری کنید. 

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 350
نمایش همه
علاقه مندی ها ()