اگر تا امروز راه های مختلفی را برای لاغر شدن انتخاب کرده اید، اما جواب نگرفته اید، وقت آن رسیده است که تردمیل های خانگی فروشگاه هایپرجیم را بخرید. بدون شک خرید این دستگاه ورزشی سرمایه گذاری عالی برای شما به حساب می آید.

اما منظور از خرید تردمیل خانگی چیست؟ این دستگاه ها چه خصوصیاتی دارند؟ با ما همراه باشید و این دستگاه های ورزشی را بشناسید. سپس با اطلاعات کافی و با هر بودجه ای که دارید، این دستگاه را بخرید و زندگی خود را متحول کنید.

تردمیل خانگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای این که در خرید تردمیل های خانگی فروشگاه هایپرجیم سراغ گزینه درستی بروید، بهتر است که از ویژگی های این دستگاه های ورزشی آگاه باشید. در ادامه شما را با ویژگی های این دستگاه های ورزشی آشنا می کنیم.

  • تحمل وزن: همان طور که می دانید این دستگاه ها را باید با توجه به وزن خود انتخاب کنید. تردمیل خانگی که تحمل حداقل 10 کیلوگرم بیشتر از وزن شما را داشته باشد، بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود.
  • ضربه گیر SDSN: تردمیل هایی با این ضربه گیر از آسیب رساندن به زانو و مفاصل جلوگیری می کنند.
  • عرض تسمه: در انتخاب تردمیل های خانگی از فروشگاه هایپرجیم به عرض تسمه توجه داشته باشید. عرض تسمه باید بیشتر از 45 سانتی متر باشد.
  • قابلیت تنظیم سرعت: سرعت تردمیل و نوع حرکت آن ها قابل تنظیم باشند.

تردمیل های خانگی فروشگاه هایپرجیم؛ بهترین انتخاب برای شما

اگر به دنبال خرید این دستگاه ورزشی برای خانه خود هستید، هایپرجیم بهترین فروشگاه برای شما محسوب می شود. با خرید از هایپرجیم از خدمات فروش تردمیل فروشگاه ما استفاده کنید. این فروشگاه با اولویت قرار دادن مشتریان بهترین ها را برای آن ها در نظر گرفته است. با خرید از هایپرجیم دیگر نگران خرید تجهیزات جانبی دستگاه خود نباشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()