اهل ورزش در خانه هستید؟ یا این که به دنبال بهترین روش برای کاهش اضافه وزن خود می گردید؟ در هر صورت به یکی از بهترین تردمیل های فروشگاه هایپرجیم نیاز خواهید داشت. این روزها انواع مختلفی از تردمیل ها در بازار قطعا انتخاب را برای شما بسیار دشوار کرده اند. از این رو باید پیش از هر چیزی اطلاعات کاملی در مورد این دستگاه ورزشی داشته باشید؛ در غیر این صورت بهترین گزینه را برای ورزش انتخاب نخواهید کرد. با ما همراه باشید و این دستگاه ورزشی را بهتر و بیشتر بشناسید.

انواع تردمیل های فروشگاه هایپرجیم

پیش از هر چیزی باید بدانید که تردمیل ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند؛ برخی از تردمیل ها مخصوص خانه هستند و برخی دیگر مخصوص باشگاه های ورزشی. اما تفاوت میان این دو دستگاه ورزشی چیست؟

تفاوت میان تردمیل های خانگی و باشگاهی

معمولا تردمیل ها با توجه به وزن افرادی که از آن ها استفاده می کنند، قابلیت های متفاوتی دارند. این اولین تفاوت میان تردمیل های خانگی و باشگاهی است. تردمیل های باشگاهی باید بتوانند وزن بیشتر افراد را تحمل کنند. اما هیچ الزامی ندارد که تردمیل های خانگی نیز چنین شرایطی را دارا باشند.

از طرفی دیگر تردمیل های باشگاهی باید بدنه محکمی داشته باشند؛ به همین دلیل معمولا از فلز و آلومینیوم در ساخت آن ها استفاده می کنند. معمولا این تردمیل ها قابلیت تحمل افراد تا وزن 150 کیلوگرم را دارند.

راهنمای خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم

انواع مختلفی از تردمیل برای خرید تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم وجود دارد. این تنوع گسترده به شما اجازه می دهد که با توجه به نیاز خود هر دستگاهی که می خواهید را انتخاب کنید. اما برای این که در میان تعداد زیادی از تردمیل های فروشگاه هایپرجیم گیر نکنید، بهتر است که فاکتورهایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را در نظر داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()