چرا هایپرجیم؟

شاید در  خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم تردید داشته باشید. در این صورت می خواهیم چند نکته را که در زمان خرید این دستگاه ورزشی اهمیت دارد، با شما در میان بگذاریم.

به ایمنی تردمیل اهمیت دهید

ایمنی در استفاده از این دستگاه ورزشی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در برخی از انواع تردمیل ها گیره ایمنی تعبیه شده است.

این کلید از یک سو به تردمیل متصل می شود و از سوی دیگر به لباس شما؛ زمانی که شما به هر دلیلی از روی تردمیل سقوط می کنید، این کلید از تردمیل خارج می شود. به محض این که کلید از دستگاه خارج می شود، تردمیل خاموش خواهد شد و به این ترتیب خطر زیادی شما را تهدید نمی کند. وجود این کلید تاثیر به سزایی در ایمنی شما دارد.

اصالت کالا

این که تردمیلی که می خرید، از چه برندی است و کدام کشور آن را تولید کرده اند، اهمیت زیادی دارد. تردمیل هایی که در فروشگاه هایپرجیم موجود هستند، همگی از برندهای معتبر و با کیفیت بالا هستند. از این رو با خرید از این فروشگاه از اصالت کالای خود اطمینان خواهید داشت.

ارائه گارانتی و ضمانت

یکی از مهمترین فاکتورهایی که خریداران را از خرید خود مطمئن می کند، گارانتی و ضمانت کالا است. با خرید از فروشگاه هایپرجیم از این بابت مطمئن باشید، زیرا این فروشگاه تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و ارائه گارانتی به فروش می رساند.

تنوع بالای محصولات

آن چیزی که هایپرجیم را از سایر فروشگاه ها متمایز می کند، وجود تنوع بالا و گسترده ای از تردمیل ها است. هر چه گستره محصولات ارائه شده توسط فروشگاه بیشتر باشد، انتخاب برای شما آسان تر خواهد بود.

با اطمینان خرید کنید

 خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این فروشگاه با سابقه طولانی و خدمات منحصر به فرد خود مشتریان ثابت زیادی دارد. برای خرید از این فروشگاه و استفاده از خدمات آن تنها کافیست که وب سایت ما مراجعه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()