انواع دوچرخه ثابت باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم

به طور کلی سه نوع  دوچرخه ثابت باشگاهی داریم که شامل دوچرخه های ایستاده، پشتی دار و اسپینینگ می شود. طراحی هر کدام از این دستگاه های ورزشی متفاوت است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

دوچرخه های ثابت باشگاهی از نوع ایستاده

دوچرخه های ایستاده را با نام Upright نیز می شناسند. این دوچرخه ها شباهت زیادی به دوچرخه های معمولی دارند و از ویژگی های ظاهری آن ها به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • صندلی کوچک
  • عدم وجود پشتی
  • دارای موقعیت دستی جلویی
  • دارای پدال های پایین بدن

این مدل از دوچرخه های ثابت قیمت پایین تری در مقایسه با سایر دوچرخه ها دارد و با توجه به سهولت کنترل و حرکت آن بسیار محبوب است. دوچرخه های ثابت ایستاده برای افراد مسن و کسانی که کمردرد مزمن دارند، گزینه ایده آلی به شمار نمی آید.

دوچرخه های ثابت باشگاهی از نوع پشتی دار

این دوچرخه ها با نام Recumbent معروف هستند که به واسطه پشتی صندلی از سایر دوچرخه های ثابت راحت تر به نظر می رسند. در این دوچرخه ها توزیع وزن آسان تر است و این امر سبب می شود که هنگام تمرین به کارهای دیگر خود نیز بپردازید.

این مدل از دوچرخه های ثابت باشگاهی از راحت ترین دوچرخه های ثابت به شمار می آیند، اما معایبی نیز دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • قیمت بالا
  • نرخ کالری سوزی پایین
  • اشغال فضای بیشتر به واسطه ابعاد بزرگتر

دوچرخه های ثابت باشگاهی از نوع اسپینینگ

یکی از بهترین مدل ها در دوچرخه های ثابت اسپینینگ ها هستند. این دستگاه ورزشی نرخ کالری سوزی بالایی دارد و برای کسانی که به دنبال برنامه های ورزشی پیشرفته هستند، بسیار ایده آلی به نظر می رسد. اما این گزینه برای افرادی که مشکلات زانو و مفصل دارند، مناسب نیست و باید آخرین گزینه در لیست آن ها باشد.

بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی را بخرید

اگر به دنبال خرید دوچرخه ثابت برای باشگاه هستید، باید سراغ فروشگاه های معتبر در این حوزه بروید. هایپرجیم یکی از این فروشگاه ها است که با سابقه طولانی مدت خود بهترین محصولات را ارائه می کند. دوچرخه ثابت باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم با کیفیت بالا عرضه می شود. با خرید از ما محصولاتی با کیفیت همراه با گارانتی دریافت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()