نکات لازم برای خرید دوچرخه ثابت

اگر قصد خرید این دستگاه ورزشی را دارید، باید چندین نکته را بدانید. این نکات به شما در خرید درست و مناسب دستگاه کمک می کنند.

مقاومت

به منظور خرید  دوچرخه ثابت فروشگاه هایپرجیم با دو نوع سیستم مقاومت دستگاه مواجه می شوید. این سیستم ها معمولا به دو صورت مگنتی و الکترومگنتی در دسترس هستند. شما باید با توجه به نیاز خود مدل هایی با یکی از این دو سیستم را انتخاب کنید.

معمولا دوچرخه های معمولی با سیستم مگنتی عرضه می شوند؛ این دوچرخه ها به صورت دستی قابل تنظیم هستند. اما اسپینینگ های حرفه ای سیستم الکترومگنتی دارند که با کمک دکمه های موجود روی صفحه کنسول درجه مقاومت های این دستگاه تنظیم می شود.

وزن

مهمترین مسئله ای که در خرید دوچرخه های ثابت وجود دارد، وزن شما است. این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آن ها تحمل وزن متفاوتی دارند. به این ترتیب هر فردی با توجه به وزن خود باید یکی از این دستگاه ها را با تحمل وزنی متفاوت خریداری کند.

بنابراین در خرید این دستگاه باید به وزن خود توجه داشته باشید و مدلی از اسپینینگ ها را انتخاب کنید که تحمل وزن شما را داشته باشد.

پشتی دوچرخه

برخی از مدل های دوچرخه ثابت فروشگاه هایپرجیم پشتی دارند و برخی از آن ها ایستاده هستند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با مشکلات کمر و مفاصل دست و پنجه نرم می کنید، بهتر است که یکی از انواع اسپینینگ های پشتی دار را انتخاب و خریداری کنید. البته باید بدانید که دوچرخه های ایستاده قیمت پایین تری دارند.

خرید دوچرخه ثابت از هایپرجیم

فروشگاه های متعددی این دستگاه ورزشی را ارائه می کنند، اما خرید از فروشگاه های معتبر یکی از نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. هایپرجیم با سابقه درخشان خود یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید دوچرخه ثابت باشگاهی به شمار می آید.

انواع مختلف دوچرخه ثابت فروشگاه هایپرجیم با امکانات متفاوت انتخاب و خرید را به امری آسان برای شما تبدیل کرده است. به وب سایت ما مراجعه کنید و یکی از انواع این دستگاه ورزشی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()