نحوه خرید الپتیکال از هایپرجیم :

الپتیکال ها امروزه بسیار محبوب و و معروف شده اند، از این دستگاه پیشرفته و امروزی در اماکنی مانند باشگاه ها، مراکز ورزشی، خانه ها و غیره می توان استفاده کرد.

الپتیکال در واقع همان اسکی فضایی می باشد.

عملکرد این دستگاه با دو پدال و یک جفت دسته، البته در برخی از مدل ها دو جفت دسته( متحرک و ثابت) تقریبا همانند دوچرخه می باشد. اما کار کردن با  الپتیکال به هیچ عنوان فشار، ضربه و حرکت ناگهانی ندارد و حتی در افرادی که آسیب دیدگی دارند می تواند باعث بهبودی آنها شود.

قوی کردن سیستم قلبی-عروقی یکی دیگر از امتیازات استفاده از این دستگاه می باشد. سیستم اصلی کارکردی الپتیکال کاردیو می‌باشد، بنابراین بانوان در خانه می توانند از این دستگاه ویژه و لاکچری استفاده کنند و به راحتی به تناسب اندام خود دست پیدا کنند.

تمرکز اصلی دستگاه الپتیکال روی چه بخش هایی می باشد؟

بخش پایین تنه مانند عضلات ساق و چهار سر ران،

پخش میان تنه مثل فیله کمر، پهلوها و شکم.

این وسیله در مدلهای دسته متحرک می تواند بخش بالاتنه مانند سرشانه ها را نیز درگیر کند.

بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این دستگاه برای گرم کردن قبل از تمرینات ویژه استفاده می کنند، زیرا به راحتی می تواند گردش خون را بالا ببرند و تمامی بدن را مانند کِش نرم و انعطاف پذیر کند.

چنانچه فردی بخواهد به تناسب اندام برسد می‌تواند از این دستگاه استفاده کند، اما نکته حائز اهمیت این است که حتماً این فرد باید یک برنامه غذایی منسجم و حرفه‌ای داشته باشد و تمرینات مداوم در کنار تغذیه اصولی را نباید فراموش کند. اگر تمام این پارامترها در کنار یکدیگر قرار بگیرند به سرعت به هدف خود نزدیک خواهید شد.

فروشگاه هایپرجیم با به روزترین و جدیدترین کالاهای موجود در دنیا، موجودی فروشگاه خود را تکمیل کرده است بنابراین مدلی از دستگاه الپتیکال وجود ندارد که در مرکز خرید هایپرجیم نباشد.

خرید انواع الپتیکال از هایپرجیم :

الپتیکال یا اسکی فضایی می‌تواند با شدت کم اما در مدت زمان طولانی تمام اندامهای شما را درگیر کرده و آنها را پرورش دهد، در واقع کاربرد اصلی این دستگاه در شاخه هوازی می باشد بنابراین به راحتی می تواند امتیازاتی هم چون چربی سوزی، ارتقاء سیستم قلبی عروقی، کالری‌ سوزی و موارد مشابه را برای کاربر به ارمغان آورد. الپتیکال ها دستگاه های ورزشی می باشند، بنابراین کلاس کار این دستگاه بسیار بالا است.

در واقع از این دستگاه می توان به راحتی برای رسیدن به سطح مطلوب آمادگی جسمانی استفاده کرد.

یکی از امتیازات این دستگاه ساختن عضله ها در هنگام تمرینات هوازی با آن می باشد، اما در نظر داشته باشید برای نتیجه بهتر حتماً باید ۳ تا ۵ روز در هفته از این دستگاه استفاده کنید.

یکی از دیگر از امتیازات الپتیکال ها نداشتن محدودیت سنی برای استفاده از آنها می باشد، در واقع افراد مسن و یا کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند از این دستگاه بدون محدودیت استفاده کنند.

بهترین الپتیکال:

تصورات غلطی در خصوص این دستگاه وجود دارد، برخی افراد تصور میکنند که رشد قد را در کودکان و نوجوان کاهش می دهد اما این مطلب به هیچ عنوان علمی نمی باشد.

امروزه شرکت های تولید کننده مختلفی اقدام به ساخت الپتیکال کرده اند زیرا محبوبیت و  فروش اسکی فضایی خانگی بسیار زیاد شده است.

الپتیکال برای کسانی که فرصت کافی برای ورزش در طول روز را ندارند بسیار ایده آل می باشد، زیرا می توانند با خریداری کردن آن و جای دادنش در یکی از اتاق های خانه از امتیازات تمرین کردن با این دستگاه استفاده کنند.

یکی از فروشگاههای مطرح و مهم فروش الپتیکال ها مرکز خرید هایپرجیم می‌باشد.

خریداران می‌توانند در این روزهای اپیدمی کرونا توسط سایت های در نظر گرفته شده فروشگاه هایپرجیم خرید خود را غیر حضوری انجام دهند و آن را در درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()