فروشگاه هایپرجیم - درباره کمپانی و تردمیل خانگی تک کاره بی اچ فیتنس pioneer R2:

تردمیل بی اچ فیتنس در زمره تردمیل خانگی قرار دارد، این تردمیل ساخت یک کمپانی اسپانیایی می باشد و دارای گارانتی های زیر است:

دارای ۶۰ ماه گارانتی موتور

دارای ۲ سال و ۶ ماه گارانتی قطعه

دارای ۶۰ ماه خدمات بعد از فروش.

در واقع کمتر وسیله و یا دستگاهی تولید شده است که دارای این چنین گارانتی های متعددی باشد، همین گارانتی ها تایید بر کیفیت و دوام بی نظیر این این دستگاه خانگی می باشد.

فروشگاه هایپرجیم - برنامه های پیش فرض در تردمیل خانگی تک کاره بی اچ فیتنس pioneer R2:

این این دستگاه خانگی دارای ۱۲ برنامه پیش فرض برای تمرین می باشد، ورزشکاران می توانند با استفاده از این ۱۲ برنامه تناوب بسیار خوبی را به تمرینات خود تزریق کنند. در نظر داشته باشید که یک برنامه ویژه چربی سوزی نیز در این دستگاه ذخیره شده است و با استفاده از این برنامه ورزشکاران قادر خواهند بود فرایند چربی سوزی خود را افزایش دهند.

فروشگاه هایپرجیم - ضربه گیر های تردمیل خانگی تک کاره بی اچ فیتنس pioneer R2:

این دستگاه بنا به استاندارد های جهانی دارای ضربه گیر های متعددی است، برای نمونه ضربه گیر اس دی اس که در این تردمیل تعبیه شده است قادر خواهد بود آسیب و فشار به زانو و کمر ورزشکار را در حین تمرین به میزان قابل توجهی کم کند. به استثنای این ضربه گیر تردمیل مذکور دارای ۶ ضربه گیر  elastamers می باشد، این ضربه گیر ها در واقع زیر پایه های تردمیل تعبیه شده اند به همین جهت می توانند به میزان قابل توجهی از انتقال صدا به طبقات دیگر جلوگیری کنند.

فروشگاه هایپرجیم - قدرت موتور و فن خنک کننده تردمیل خانگی تک کاره بی اچ فیتنس pioneer R2:

توان موتور به کار گرفته شده در این دستگاه خانگی ۲.۵ اسب بخار می باشد، با این توان موتوری تردمیل قادر است افرادی را که دارای ۱۰۰ کیلوگرم وزن می باشند را به سادگی تحمل کند.

فن خنک کننده:

در واقع فن خنک کننده ای که در این دستگاه به کار رفته است باعث می شود که اکسیژن تازه در دسترس ورزشکار باشد، بنابراین ورزشکاران در هنگام ورزش تمام دی اکسید های کربن موجود در اطراف خود را می توانند با استفاده از این فن دور کنند و اکسیژن تازه را  در اختیار داشته باشند، البته این فن باعث خنک شدن ورزشکار نیز خواهد شد.

فروشگاه هایپرجیم - شیب برقی تردمیل خانگی تک کاره بی اچ فیتنس pioneer R2:

یکی از امتیازات محبوب و معروف تردمیل ها دارا بودن شیب برقی آنها می باشد. این ویژگی در دستگاه مورد بحث ما نیز گنجانده شده است.

توسط این شیب برقی ورزشکار قادر است ۱۲ درجه را در تمرینات خود اعمال نماید و میزان فشار و چربی سوزی خود را افزایش دهد.

فروشگاه هایپرجیم - سایز تسمه و ابعاد تردمیل خانگی تک کاره بی اچ فیتنس pioneer R2:

این دستگاه دارای تسمه ای با ابعاد ۱۲۵×۴۴ سانتی متر می باشد، در واقع این ابعاد محدوده فعالیت ورزشکاران را مشخص می کند.

ابعاد کلی انواع تردمیل خانگی بی اچ فیتنس برابر با ۱۴۶×۷۴×۱۶۲ سانتی متر است و با این ابعاد مطمئناً فضای نسبتاً زیادی را در خانه اشغال خواهد کرد، به همین جهت کمپانی سازنده قابلیت تاشوندگی را در این تردمیل خانگی تعبیه کرده است. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد که پس از تمرین تردمیل را جمع کند. در نظر داشته باشید که برای انجام تمرین و باز کردن تردمیل کاربر می تواند از طریق جک گازی این دستگاه به راحتی فرآیند مذکور را اعمال نماید. بدیهی است که این قابلیت برای مصارف خانگی به خصوص آپارتمان ها قابل تامل است.

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()