فروشگاه هایپرجیم - تردمیل جی ایکس فیتنس GTX-8500:

تردمیل بی اچ فیتنس یک تردمیل باشگاهی می باشد و در واقع یک تردمیل باشگاهی تک کار است و می توان در مصارف باشگاهی به‌ سادگی و با اطمینان خاطر از آن استفاده کرد. مهمترین وجه تمایز این تردمیل با تردمیل های دیگر، نوع طراحی نمایشگر آن می باشد. در واقع این صفحه نمایش در تردمیل باشگاهی مذکور در مقایسه با مدل های دیگر تردمیل از زاویه تند تری برخوردار است.

فروشگاه هایپرجیم - توان موتور و ظرفیت تردمیل جی ایکس فیتنس GTX-8500:

این تردمیل باشگاهی از توان موتور بسیار خوبی برخوردار است و کاملاً با مصرف باشگاهی مقارن می باشد. قدرت موتور متغیر ۱ تا ۷ اسب بخار این تردمیل جزو ایده آل ترین تردمیل های باشگاهی به شمار می آید.

در رابطه با ظرفیت این تردمیل می توان به وزن ۱۸۰ کیلویی اشاره کرد، در واقع این تردمیل باشگاهی به‌ راحتی می‌ تواند افرادی را که دارای وزن ۱۸۰ کیلو گرم می باشند را تحمل کند و کارکرد و بازدهی بالایی داشته باشد. همانطور که کم و بیش می دانید تنها وجه تمایز  تردمیل باشگاهی با تردمیل خانگی توان تحمل وزن و توان موتور تردمیل می باشد.

فروشگاه هایپرجیم - سرعت و منبع تغذیه در تردمیل جی ایکس فیتنس GTX-8500:

همانطور که در بالا اشاره شد این تردمیل از توان موتور متغیر ۱ تا ۷ اسب بخار استفاده می کند همچنین برای به گردش در آوردن این موتور از منبع برق شهری یا همان AC بهره می برد.

این تردمیل باشگاهی می تواند تا ۲۰ کیلومتر در ساعت شبیه سازی سرعت را برای ورزشکار میسر کند، در واقع ورزشگاه قادر می باشد تا ۲۰ کیلومتر در ساعت روی این تردمیل بدود و یا پیاده روی کند.

فروشگاه هایپرجیم - مشخصات تسمه تردمیل جی ایکس فیتنس GTX-8500:

یکی از از مهمترین شاخصه های تردمیل باشگاهی طول و عرض تسمه آنها می باشد، در همین رابطه تردمیل باشگاهی مذکور دارای تسمه ای با عرض ۵۸ سانتی متر است و همچنین طول تسمیه آن نیز ۱۷۰ سانتی متر از طرف کمپانی سازنده مشخص شده است. بدیهی است که این ابعاد برای افراد درشت هیکل کاملاً مناسب است.

فروشگاه هایپرجیم - قابلیت های نمایشگر تردمیل جی ایکس فیتنس GTX-8500:

مطمئناً داشتن صفحه نمایش بزرگ برای تردمیل باشگاهی یک امتیاز قابل توجه به حساب می آید که در واقع در تردمیل باشگاهی مورد بحث ما نیز این ویژگی لحاظ شده است. نمایشگر این تردمیل باشگاهی از نوع ال سی دی می باشد و می تواند اطلاعات زیرا به ورزشکار نمایش دهد:

میزان مصرف کالری ورزشکار

میزان سرعت ورزشکار

مقدار دویدن ورزشکار

مدت زمان فعالیت ورزشکار

میزان مسافت طی شده توسط ورزشکار.

فروشگاه هایپرجیم - شیب برقی تردمیل جی ایکس فیتنس GTX-8500:

یکی از امتیازات قابل توجه، لذت بخش و بسیار مفیده این تردمیل باشگاهی داشتن شیب برقی می باشد. در واقع این امتیاز ورزشکار را قادر می‌سازد در زمان دویدن با مکانیزم برقی آن شیب دستگاه را تغییر داده و فشار تمرینات خود را افزایش دهد.  فروش تردمیل در هایپرجیم با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

فروشگاه هایپرجیم - ویژگی های تردمیل جی ایکس فیتنس GTX-8500:

به استثنای امکانات و قابلیت های ذکر شده در این مقاله در خصوص تردمیل باشگاهی جی ایکس در مدل مذکور، کمپانی سازنده این تردمیل باشگاهی اذعان داشته است که دوام این تردمیل نسبت به دیگر تردمیل های دیگر بسیار بیشتر است و قادر است به صورت مداوم و طی ساعات های متمادی به کار خود ادامه دهد. در واقع این امتیازات با زمینه کاری تردمیل باشگاهی کاملاً هارمونی دارند.

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()