خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم:

در خصوص بحث تردمیل باید گفت که امروزه با ماشینی شدن زندگی انسان مطمئناً فعالیتها و تحرک های بدنی بسیار کم شده است. در خانه حتی برای عوض کردن کانال تلویزیون از کنترل استفاده می شود و برای اکثر کارهای خانه دستگاهی مانند  تردمیل خانگی ساخته شده است که آنها را انجام دهد. در بیرون از خانه مسیر ها با وسایل نقلیه مختلف صورت می‌گیرد، بنابراین لزوم پیاده روی از بین رفته است. البته طولانی بودن مسیر ها در شهر های پیشرفته و شلوغ نیز بر این مطلب صحه گذاشته است بنابراین با افزایش فعالیت های ماشینی به نفع انسان، مطمئناً فعالیت های بدنی در انسان به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است به همین دلیل امروزه اکثر مردم به انواع و اقسام مشکلات جسمی و روحی مبتلا شده اند.

یکی دیگر از دلایل کاهش فعالیت های بدنی در مردم دغدغه های بی شمار زندگی می باشد. در واقع یک شخص صبح که از خانه خارج می شود امکان دارد تا نیمه شب به خانه باز نگردد بنابراین فرصت برای ورزش و یا رفتن به مکان های ورزشی ندارد. اما از آنجایی که مشکلات سلامتی و جسمی گریبان افراد زیادی را گرفته است برخی ها به فعالیت های ورزشی روی آورده اند، اما مطمئناً رفتن به باشگاه و مکان‌ های ورزشی زمان زیادی را از این افراد می گیرد به همین دلیل اجباراً به دنبال دستگاهی هستند که بتوانند در هر زمان آن که وقت خالی داشته باشند با آن ورزش کنند. در این خصوص یکی از بهترین دستگاه های ورزشی تردمیل می باشد. تردمیل در واقع شبیه ساز دویدن است و با یک تسمه نقاله و یک موتور الکتریکی و همچنین استفاده از قطعات دیجیتالی ساخته شده است. این دستگاه امکانات و قابلیت های بیشماری دارد، در نظر داشته باشید که این وسیله در مدل های گوناگونی ساخته می شود.

برخی از  انواع تردمیل ها برای مصارف باشگاهی ساخته شده‌ اند و بدیهی است که تردمیل هایی که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند به لحاظ ساختار بدنه ای، تسمه، موتور دستگاه و آپشن های دیگر بسیار قوی تر از مدل های خانگی خود می باشد. تردمیل های مدل خانگی با قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی تجهیز شده‌ اند، برخی از تردمیل ها چند منظوره ساخته می شوند بنابراین کاربر می تواند به استثنای دویدن از فعالیت های دیگری مانند وزنه زدن، دراز و نشست، چرخ مسگری و کمربند ویبراشن نیز استفاده کند. بنابراین کاربر به سرعت می تواند به بهترین نتیجه برسد. یک مدل دیگر از تردمیل که البته به دلیل قیمت بالای آن فراگیر نشده است تردمیل های آبی می باشند. این تردمیل ها درون یک محفظه کاملا آب بندی شده قرار دارند و کاربر می تواند آن محفظه را پر از آب کند، سپس درون آن رفته و فعالیت‌ های ورزشی خود را در آب انجام دهد. بدیهی است که فرایند دویدن می تواند اگر بیش از ۲۰ دقیقه باشد فشار بر روی زانوها را دو برابر کند در واقع وزن بدن در ورزشکارانی که بیش از ۲۰ دقیقه به فعالیت دویدن ادامه می دهند بر روی زانو ها دو برابر خواهد شد به همین جهت مدل های آبی کاملا امن و استاندارد می باشند زیرا آب وزن بدن را بسیار کم می کند و فشار از روی زانو ها برداشته خواهد شد. انجام فعالیت های ورزشی درون آب می تواند به مفاصل و مشکلات مزمن ماهیچه ای کمک شایانی کند، همانطور که اشاره شد این مدل ها تنها به لحاظ قیمتی اکثر افراد از آن استفاده نمی کنند. در حال حاضر یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین نوع تردمیل ها، تردمیل های باشگاهی و خانگی هستند. در ادامه قصد داریم نکاتی را که در هنگام خرید تردمیل خانگی باید در نظر گرفته شود را عنوان کنیم، با ما همراه باشید.

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()