فروشگاه تردمیل آنلاین - توان موتور و ظرفیت وزنی تردمیل باشگاهی ریلکس PQ 08:

این تردمیل باشگاهی دارای توان موتوری برابر با ۳ اسب بخار می باشد، در واقع این توان موتور در مصارف باشگاهی در حدود سطح متوسط قرار دارد.

تردمیل آنلاین دارای ظرفیت تحمل ۱۶۰ کیلوگرم می باشد، بنابراین افرادی که می‌خواهند با این تردمیل باشگاهی تمرین کنند حتما باید وزن آنها بیشتر از سقف ۱۶۰ کیلوگرم نباشد تا به دستگاه آسیب نرساند.

فروشگاه تردمیل آنلاین - شیب برقی و سرعت تردمیل باشگاهی ریلکس PQ 08:

بدیهی است که شیب برقی در تردمیل باشگاهی یک امتیاز بسیار حائز اهمیت محسوب می شود، در واقع با استفاده از شیب برقی کاربر می تواند در حین انجام فعالیت های ورزشی خود شیب های مختلفی را در تمرین ایجاد نماید فرایند و کالری سوزی و چربی سوزی خود را افزایش دهد. بدیهی است که اعمال تغییرات در شیب به صورت اتوماتیک یک امتیاز بسیار مهم است که این تردمیل باشگاهی آن را دارا می باشد و کاربر می تواند با فشار دادن یک دکمه تغییر در شیب را اعمال نماید. شیب حین تمرین تردمیل باشگاهی مورد بحث تا حدود ۱۸ درجه قابل تنظیم می باشد.

یکی دیگر از مواردی که در تردمیل باشگاهی باید در نظر گرفته شود میزان سرعت تردمیل است، در این خصوص سرعت تردمیل باشگاهی مذآنلاینر ۱۶ کیلومتر در ساعت می باشد.

فروشگاه تردمیل آنلاین - سیستم های تعبیه شده در تردمیل باشگاهی ریلکس PQ 08:

مطمئناً قابلیت‌ های یک تردمیل باشگاهی نسبت به سیستم هایی که در آن تعبیه شده سنجیده می شود، در پیرو همین موضوع سیستم های تعبیه شده در این تردمیل باشگاهی را عنوان می‌کنیم:

سیستم فن سایلنت

به کارگیری سیستم سنجش قلب

دارا بودن سیستم hrc

دارا بودن سیستم روغن کاری حرفه ای به شکل اتوماتیک و بدون دخالت دست

دارا بودن سیستم پخش mp۳

دارا بودن ۱۴ برنامه پیش فرض برای فعالیت ورزشی

سیستم اتو چک

دارا بودن سیستم ضربه گیر اس تی اس (در واقع این سیستم برای محافظت از مفاصل و عضلات کاربران در این دستگاه تعبیه شده است)

دارا بودن ضربه‌ گیر ASA

دارا بودن آپشن برنامه ریزی دستی.

فروشگاه تردمیل آنلاین - گیره ایمنی تردمیل باشگاهی ریلکس PQ 08:

در نظر داشته باشید که تمامی دستگاه‌ های استاندارد دارای سیستم‌ های ایمنی متفاوتی می باشند، در واقع کار این سیستم های ایمنی محافظت از کاربرانی است که از این دستگاه ها استفاده می کنند. در پیرو این موضوع باید اشاره کنیم که تردمیل باشگاهی مذآنلاینر دارای یک گیره ایمنی می باشد که این گیره به لباس کاربر متصل می شود. بر روی این گیره یک دکمه وجود دارد که قادر است تردمیل را به سرعت خاموش کند. در واقع این سیستم زمانی به کار گرفته می شود که کاربر احساس خطر کند، بدیهی است که استفاده از این سیستم در فعالیت های ورزشی از آسیب دیدن ورزشکاران به میزان قابل توجهی جلوگیری خواهد نمود.

فروشگاه تردمیل آنلاین - ابعاد تردمیل باشگاهی ریلکس PQ 08:

یکی از مواردی که برای کاربران مصارف خانگی و باشگاهی حائز اهمیت است ابعاد تردمیل می باشد، در واقع این تردمیل باشگاهی پس از نصب دارای ابعادی معادل ۱۹۰×۸۷ سانتی متر می باشد. فروش تردمیل در سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه تردمیل آنلاین - نمایشگر تردمیل باشگاهی ریلکس PQ 08:

نمایشگری که در این تردمیل باشگاهی به کار رفته است از نوع ال ای دی می باشد، این نمایشگر قادر است اطلاعاتی را در اختیار ورزشکاران قرار دهد. این اطلاعات عبارت است از:

مسافت طی شده

سرعت

مصرف کالری

زمان

آنالیز چربی

تعداد ضربان قلب.

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()