یکی دیگر از مسائلی که باید در هنگام خرید تردمیل خانگی آن را مورد توجه قرار داد و عموماً برای برخی از افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما اشخاصی نیز هستند که به آن اهمیت نمی دهد چند منظوره  بودن تردمیل خانگی می باشد. در واقع تردمیل های چند منظوره به استثنای دویدن می توانند قابلیت های دیگری که کمپانی های سازنده برای آنها در نظر گرفته است مانند چرخ مسگری، دراز و نشست، استفاده از دمبل و غیره را نیز برای کاربر فراهم نمایند.

در ادامه یکی از مدل های تردمیل خانگی را معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه تردمیل آنلاین - درباره تردمیل خانگی بی اچ فیتنس :F1 Smart

تردمیل بی اچ فیتنس مختص مصارف خانگی ساخته شده است و این را می‌ توان در ساختار آن کاملاً مشاهده کرد. در واقع این تردمیل یکی از بهترین مدل های بی اچ فیتنس می باشد و در ساخت آن از طراحی مهندسی بسیار پیشرفته استفاده شده است. این طراحی قادر است مقدار مصرف انرژی تردمیل خانگی را در حدود ۲۵ درصد کاهش دهد.

فروشگاه تردمیل آنلاین - توان موتور و سرعت تردمیل خانگی بی اچ فیتنس F1 Smart:

در خصوص توان موتور این تردمیل خانگی می توان گفت که قدرت موتوری برابر با ۲.۷۵ اسب بخار را دارا می باشد. در واقع یکی از ایده آل ترین توان های موتوری را میتوان در این تردمیل خانگی یافت و آن را در زمره تردمیل های پرقدرت خانگی به حساب آورد.

سرعت حرکت در تردمیل خانگی مذکور می تواند بین ۱ تا ۱۸ کیلومتر در ساعت به صلاحدید ورزشکار متغیر باشد، بنابراین هر ورزشکار می‌تواند به میزان دلخواه خود فعالیت کند.

فروشگاه تردمیل آنلاین - کمپانی سازنده تردمیل خانگی بی اچ فیتنس F1 Smart:

این تردمیل خانگی توسط کمپانی سازنده اسپانیایی تولید شده و با هدف حفظ سلامت محیط زیست ساخته و پرداخته شده است. بدیهی است که باید این تردمیل را از مکانی تهیه کنید تا از اورجینال بودن آن مطمئن باشید، برای این منظور بهتر است از فروشگاه تردمیل آنلاین اقدام کنید.

فروشگاه تردمیل آنلاین - ضربه گیرهای تردمیل خانگی بی اچ فیتنس F1 Smart:

همانطور که مستحضر هستید ضربه گیر نامش با خودش همراه است و در واقع ضربه گیر ها تمامی ضرباتی که ورزشکاران ناشی و حتی حرفه ای در هنگام فعالیت های ورزشی به تردمیل خانگی وارد می‌ کنند را دفع می کند، بنابراین داشتن ضربه‌ گیر برای تردمیل ها کاملا واجب می باشد. در پیرو همین موضوع باید اذعان کنیم که تردمیل خانگی بی اچ فیتنس دارای دو نوع ضربه گیر می باشد، این دو ضربه گیر عبارت است از:

ضربه گیر SDS

ضربه گیر Anti shock.

فروشگاه تردمیل آنلاین - شیب برقی تردمیل خانگی بی اچ فیتنس F1 Smart:

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد است تردمیل ها داشتن شیب برقی است، این شیب برقی مطمئناً امتیاز ویژه ای برای این دستگاه محسوب می‌شود زیرا ورزشکار می‌ توانند در حین انجام تمرینات خود شیب دستگاه را تغییر دهند و به این ترتیب فعالیت ورزشی خود را سنگین تر کنند. بدیهی است که در تردمیل هایی که دارای شیب دستی می باشند این امکان بسیار مشکل است.  خرید تردمیل را از سایت انجام دهید.

فروشگاه تردمیل آنلاین - نمایشگر و ویژگی های دیگر تردمیل خانگی بی اچ فیتنس F1 Smart:

این تردمیل خانگی دارای یک نمایشگر ال سی دی می باشد و کاربر می تواند توسط این نمایشگر و برنامه‌های آن حدود ۱۲ نوع برنامه تمرینی را برای خود به کار گیرد. در نظر داشته باشید که این ۱۲ نوع برنامه تمرینی به صورت پیش فرض برای این دستگاه قرار داده شده است.

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()