فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با فروش تردمیل توضیح دهیم. تردمیل وسیله ای است که از آن برای سوزاندن چربی و سوزاندن کالری استفاده می کنند. عموماً تردمیل ها دارای امکانات متعددی هستند، برخی از آن ها دارای امکانات خاصی مانند:

قابلیت مسگری

داشتن کمربند ویبراشن

داشتن وزنه و غیره نیز هستند. بنابراین امر سوزاندن چربی و کم کردن وزن با این دستگاه به سادگی قابل انجام است. در ادامه یکی از مدل های بسیار با کیفیت تردمیل را معرفی می کنیم و در مورد آن توضیحاتی می‌دهیم. 

فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین  درباره فروش تردمیل آذیموس مدل az ۶۰۸۰:

شرکت سازنده تردمیل آذیموس کشور آسیایی می باشد. در واقع کشور چین تحت لیسانس تایوان این تردمیل را ساخته است و آن را مطابق با استاندارد های زیر تولید می کند:

استاندارد ce

استاندارد etv

استاندارد cnab.

فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین -  ظرفیت وزنی و توان موتور در تردمیل آذیموس مدل az ۶۰۸۰:

ظرفیت وزنی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است ۱۲۰ کیلوگرم است، به همین جهت افرادی که وزن آنها از ۱۲۰ کیلوگرم بیشتر است نمی توانند از این تردمیل استفاده کنند زیرا امکان آسیب رساندن به آنها بی نهایت بالا می رود. در نظر داشته باشید استاندارد وزن استفاده شده از این تردمیل نزدیک به ۲۰ کیلوگرم کمتر از ظرفیت وزنی آن  می باشد، در واقع این باعث می شود که طول عمر تردمیل بالا رود. توجه داشته باشید که تردمیل آذیموس دارای تسمه ای در ابعاد ۱۳۰×۴۳ سانتی متر می باشد، همچنین از یک موتور 1.5 اسب بخاری تغذیه می کند. مطمئناً قدرت و توان این موتور بسیار عالی است البته توجه داشته باشید که در زمان کارکرد این تردمیل قدرت موتور تردمیل تا ۳ اسب بخار نیز توانایی ارتقا یافتن دارد.

فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین - شیب برقی و فروش تردمیل آذیموس مدل az ۶۰۸۰:

در خصوص امکانات دیگر این تردمیل می توان به شیب آن اشاره کرد. شیب برقی تردمیل آذیموس ۱۵ درجه است و در واقع کاربر می تواند این شیب را در این رنج درجه ای تنظیم کند. این تردمیل قادر است با استفاده از این شیب ورزش آنلاینهپیمایی را برای ورزشکاران شبیه سازی کند، مطمئناً با تنوعات تمرینی درصد کالری سوزی ورزشکاران افزایش پیدا خواهد کرد و به سرعت به وزن و تناسب ایده آل خود دست پیدا می کنند.

فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین  امتیازات و فروش تردمیل آذیموس مدل az ۶۰۸۰:

یکی از امتیازات تردمیل مذآنلاینر این است که به سادگی قابل تاکردن می باشد. در واقع توانایی تاشوندگی توسط کمپانی برای این تردمیل در نظر گرفته شده است تا کاربر بتواند پس از استفاده آن را جمع کند. از این تردمیل می توان برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد و مطمئناً قابلیت تاشوندگی در آن برای مصارف خانگی بسیار مفید است. برای  آماده به کار کردن این تردمیل می توان با استفاده از جک گازی آنرا نصب مجدد کرد  و این کار به سادگی  انجام می شود. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید. 

فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین - سرعت تردمیل آذیموس مدل az ۶۰۸۰:

در خصوص دستگاه های تردمیل لازم ‌است که امکان مدیریت کردن سرعت و تنظیمات شیب بر روی آنها امکان پذیر باشد تا ورزشکاران بدون آنلاینچکترین چالشی بتوانند در هنگام ورزش کردن با تسلط کامل این تنظیمات را اعمال نمایند. در رابطه با سرعت نهایی این تردمیل آذیموس باید گفت که حداکثر سرعت آن ۱۶ کیلومتر می‌باشد، البته ورزشکاران عزیز همانطور که می دانید این سرعت به میزان آمادگی جسمانی شما بستگی دارد بنابراین به این مسائل دقت کنید تا سلامت خود را به خطر نیندازید.

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()