اهمیت استفاده از الپتیکال در هایپر جیم:

الپتیکال نسبت به سایر وسیله های ورزشی دارای برتری است. به طوری که شما در هنگامی که از این اسکی فضایی استفاده می کنید. بالاتنه ی شما نیز دچار فعالیت ورزشی می شود. به عبارتی دیگر عضلات بالاتنه نیز درگیر خواهند شد. از این رو اگر شما از الپتیکال در راستای لاغری استفاده می‌کنید می‌ توانید کاهش وزن بیش تری داشته باشید. در غیر اینصورت برای آن هایی که از الپتیکال جهت افزایش حجم عضلات خود استفاده می کنند. این وسیله برای همه ی افراد بسیار مفید است. چرا که عضلات بالاتنه ی آن ها نیز درگیر شده و می ‌تواند افزایش حجم عضلات داشته باشند. همان طور که گفته شد  الپتیکال  ها دارای مزیت های ویژه ای هستند که دوچرخه ثابت از آن بی ‌بهره است. یکی از مهم ترین مزیت هایی که یک دستگاه الپتیکال نسبت به دوچرخه ثابت دارد، تنوع آن می باشد. شما هیچ گاه با استفاده از اسکی فضایی خسته نخواهید شد. چرا که نوع فعالیت آن بسیار جذاب بوده و مانند تاب خوردن می باشد. از این جهت همه ی افراد از آن استقبال ویژه به عمل می ‌آورند. اسکی فضایی اگر چه عملکردی شبیه به دستگاه تردمیل ندارد. اما هر دو در راستای یک هدف کار می کنند. از شباهت های تردمیل با الپتیکال می توان به موارد زیر اشاره نمود.

هر دو در راستای لاغری فعالیت دارند.

 هر دو برای تقویت عضلات به کار می روند.

 هر دو می توانند موجب افزایش سلامت بدن انسان شوند.

 و غیره.

 جالب است بدانید که اگر چه وزن الپتیکال ها بسیار زیاد می باشد و حمل و نقل آن ها دشوار است . اما فروشگاه هایپر جیم سعی می ‌کند که در کوتاه ‌ترین زمان الپتیکال ها را به مشتریان خود تحویل دهد. به خاطر داشتن ویژگی هایی که در این مقاله و مقاله های قبل از فروشگاه هایپر جیم ذکر نمودیم این فروشگاه همواره مورد پسند مشتریان می باشد و شما تنها با یک بار خرید از فروشگاه هایپر جیم می توانید به طور دائم مشتری آن باقی بمانید.

 

اهمیت خرید الپتیکال از هایپر جیم:

 دیگر مسئله ای که برای خرید دستگاه الپتیکال مورد اهمیت است حداکثر تحمل وزن توسط آن است. باید حتما قبل از خرید الپتیکال ظرفیت وزنی آن را از فروشنده یا کارشناسان فروش هایپر جیم بپرسید. شما می توانید با ارائه ی وزن دقیق خود به کارشناسان نوع مناسب الپتیکال را خریداری نمایید. مسئله ی بعدی که برای خرید الپتیکال مهم است، میزان زمان نگه داشتن شارژ آن می باشد. حتما از فروشنده بپرسید که این وسیله تا چه زمانی می  ‌تواند شارژ خود را نگه دارد. تنها عواملی که در این مقاله و مقاله های گذشته با آن اشاره نمودیم برای خرید الپتیکال مانند  خرید الپتیکال باشگاهی ملاک نیست بلکه اینوسیله ها دارای قابلیت های جانبی می باشند که می ‌تواند روی قیمت و عملکرد آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد. از جمله این امکانات می توان به اسپیکر، سپر محافظ بدنه، چراغ حالت های مختلف سواری، ریموت کنترل و غیره اشاره نمود. شما بر حسب نیاز های خود می توانید هر کدام از این امکانات و آپشن ها را برگزینید. استفاده از الپتیکال دارای مزیت های بسیار زیادی است. همان طور که گفته شد سایر وسیله‌ های ورزشی به برق و انرژی نیاز دارند. با مصرف برق هزینه ها بسیار افزایش خواهد یافت اما با استفاده از این وسیله های ورزشی که با شارژ باتری و بدون برق کار می کنند می تواند راه حلی برای کاهش هزینه ها باشد. الپتیکال معمولاً دارای سرعتی بالغ بر ۲۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. هیچ گونه آموزشی برای استفاده از این وسیله نیاز نیست چرا که کاربری الپتیکال بسیار راحت بوده و تنها با چند جمله می توان آن را دریافت. جنس بدنه این وسیله ی ورزشی بسیار محکم بوده و برای سنین مختلف قابل استفاده است. تنها شما بایستی به کارشناس فروش یا فروشنده ی این وسیله وزن خود را بگویید آن ها با توجه به وزن شما نوع مناسب را معرفی می نمایند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()